Wie gaat nog meer kijken?
Ik zit het nu terug te kijkenâŠ
Ik heb het gekeken! Vind het niet per se hoogstaand haha, maar prima vermakelijk voor de donderdagavond voor komende periode. Wel respect overigens voor de mensen die niet kunnen zingen die meedoen. Ik kan ook echt niettttt zingen, maar zou er dan ook nooit zo durven staan
Ik heb het ook gekeken! Vind het wel een grappig programma. Lag vooral steeds dubbel om Fredđ
Ik vond het wel leuk! Zat ook echt actief mee te denken, haha. Vind het alleen raar aan het format dat er zes BNâers zitten Ă©n daarnaast nog een artiest, en dat het er dan eigenlijk alleen maar om gaat dat een niet-BNâer iets goed raadt. Beetje een overkill aan mensen die aan het woord gelaten moeten worden.
Ik ben het nu toevallig ook aan het terugkijken! Snapte er eerst weinig van, maar vind het echt een leuk programma! Grappig concept en heel fijn dat er eens wat anders op tv is dan die eeuwige talentenjachten.
Is het pas opgenomen? Waarom staat er een spatscherm tussen die meid en Ogene maar houdt Carlo geen afstand? En het publiek lijkt ook dicht op elkaar te zitten. Oftewel, ik snap het spatscherm niet.
Ik vermoed dat ze dat een beetje âvoor het plaatjeâ doen en dat alle aanwezigen getest zijn voor de opnames. Bij The Masked Singer hebben ze dat in ieder geval gedaan en benoemen ze dat iedere uitzending.
Op Twitter hadden ze erover dat iedereen getest is. En het spatscherm extra is omdat een van de dames van ogne maar 1 long heeft en daardoor extra kwetsbaar is.
Ben ik met je eens, snap de toegevoegde van die 6 bners ook niet echt.
Maar is dit dus een programma waarin erkend wordt dat de er in andere talentenshows geplaybacked wordt? Want bij een programma als âThe Masked singerâ etc zingt letterlijk niemand live.
Best triest eigenlijk dat er nu een programma is waarin je dan moet raden of iemand wel of niet live zingt.
In de voorrondes zingt niemand live, ze playbacken allemaal of op hun eigen stem of op een andere
Iedereen lipsynct in dit programma, je moet alleen proberen te raden wie er Ă©cht kan zingen en wie er vals zingt. Pas op het laatst wordt er echt gezongen, vals of niet.
Nou wat een idioot concept. Ik hoop dat dit soort programmaâs een keer uitsterven, vind het een belediging naar mensen die hun vak als zanger/zangeres wel serieus nemen.
Dan kijk je toch niet? De man van de aflevering met Ogene kon echt een lekker nummer zingen, snap niet wat daar een belediging aan is.
Ik vond het vermakelijk. Vooral het commentaar van oa Fred en Marieke.
Ik snap ook niet precies wat je beledigend vindt? Het lipsyncen? Waarom?
Het gaat niet om de optredens, je moet het meer zien als een soort spelshow waarin geraden moet worden wie er echt kan zingen en wie niet - en dat op basis van andere dingen dan de zangstem.
Ik zie dat het vanavond ook op tv is, zou dat de herhaling zijn? Het is wel echt op prime-time namelijk (21:15)
Ja, staat bij dat het aflevering 1 is.