Huishoudtopic #1

Ik vind het ook echt niet netjes dat ze al een andere afspraak heeft gepland voordat ze wist of jij oke was met een ander tijdstip. Als ze nou ziek was was en daardoor niet kan komen vind ik het iets anders, maar dit? Daarbij vind ik het ook wel érg last minute. Ik zou het wel snappen iig als je het hier bij zou laten, zou er ook niet blij mee zijn.

Nooit meer hoeft te komen of nu niet meer hoeft te komen> deze week
Tweede snap ik wel, eerste zou ik indd nog eens een nachtje over na denken haha. Zonde voor jullie allebei

Ik heb geen bewerk knopje dus ff zo
Maar ik bedoel met zonde; als je eindelijk blij was met een nieuwe schoonmaakster en het eens nu zo loopt
Misschien zit er wel een verhaal achter. Tenzij je haar nog niet eerder hebt meegemaakt en dit nu je eerste indruk is, dan is dat jammer maar snap t dan wel dat je denkt “oké geen beste eerste indruk”

Weet niet of dit het juiste topic is, sorry alvast! Heb vandaag bij kruidvat een doos met 47 ariel pods gescoord voor €9.99!

3 likes

Met dit bericht erbij lijkt het erop dat ze s ochtends eigenlijk niet kan en dat ze hoopte dat ze jou wel kan verschuiven.

Ik zou haar wel een 2e kans geven maar duidelijke afspraak maken wanneer ze komt en aangeven dat je niet wilt schuiven de hele tijd.

Ik zou lekker een andere zoeken, als het nu al zo gaat :confused:

Dat is vreemd inderdaad.
Ben je er al aan uit wat je gaat doen?

Wie heeft de ultieme tip voor goede afwassponsjes? Ze gaan altijd maar zo kort mee! De enige waar ik voorlopig redelijk tevreden van ben zijn die van Vileda… Mag zeker ook ecologische variant zijn.

Hier ben ik ook benieuwd naar. Mijn badkamer is namelijk een verkalkte zooi.

1 like

Ik weet niet of de vraag hier al eens is gesteld maar ik heb een huis toegewezen gekregen en de voegen van de tegels in de badkamer en keuken zijn echt ranzig. Wat is jullie beste tip om deze weer wit te krijgen?

Vooral voor de muren is er (voor zover ik weet) geen echt makkelijke manier. Een harde borstel en schrobben met bleek, maar vooral met wat kleinere tegels is dat wel echt monnikenwerk.

WashCat van Action. Mega-agressief spul en je moet ook echt de ruimte uit gaan na insprayen, maar ik heb tot nu toe alle voegen hiermee schoon gekregen. Sprayen, ruimte uit gaan en een minuut of 15 laten inwerken, daarna eventueel inborstelen met een grote borstel en afspoelen.

2 likes

Super dankje! Gelukkig zijn het niet al te grote ruimtes!

@FrauHelga dankje voor de tip! Hoop dat het bij mij ook zal helpen!

1 like

Goed schoonmaken en voegverf kopen, dan overschilderen.

1 like

Raakte geïnspireerd en heb mn tegels schoongemaakt!! Realiseer me nu pas hoe smerig mn badkamer was, en dat ik niet goed heb schoongemaakt toen ik hier een half jaar terug kwam wonen. Dus misschien wel jaren aan vuil weggepoetst

voor (sorry heel vies)

na

Ook meteen ff mn longen gereinigd :+1:t3:

12 likes

Netjes! Hoop dat het bij mij ook wat mooier wordt.

hoop eigenlijk dat de badkamer gewoon vervangen wordt :joy::sob: (dit is nog voor hahaha)

3 likes

Zo bevredigend die voor en na foto’s. Met wat heb je het nu schoongemaakt?

2 likes

Ja he!!! Ohja met die catwash grijze schimmelreiniger van de action, heb daar ook ooit mn schimmelplafond weer stralend wit mee gekregen (wacht ik zoek ff die post)

1 like

Oh my wat een schimmel. :see_no_evil: Maar wat fijn dat het daarmee weg is gegaan! :ok_hand:

1 like

Haha ja echt verschrikkelijk, kwam ook echt in een korte tijd zo erg op zetten. Kon m’n badkamer ook niet ventileren, dus zal daardoor nog wel verergerd zijn. Nu al lange tijd weg!

1 like