Huishoudtopic #1

Welke stomer heb jij? Ik wil dit ook super graag omdat ik het wat netter vind staan, maar echt nooooooit het strijkijzer erbij pak.

Ik heb deze maar ik had hem zelf voor 40 ongeveer gekocht in de aanbieding toendertijd. Zag net ook nieuwere van philips, misschien moet je even goed de regiews vergelijken. Straks zijn de nieuwete beter
 Maar ik heb dit model iig;

En (als je zin hebt om dat uit te leggen) hoe gebruik jij hem? Als in: welke dingen stoom je ermee? Ik merk dat het bij mij vooral gaat om shirts of truien die te lang in de ‘op te ruimen’ stapel hebben gelegen en daarom een beetje kreukelig zijn, dat je die net even netjes kunt maken.

Ja dat precies, even wat netter dan vol in de kreukels. Hij is ook super snel “klaar” en heb hem in mijn kledingkast liggen. Shirts, blousjes of bijvoorbeeld spijkerjasje doe ik er gewoon heel snel mee. Ben dan binnen 3 min ofzo klaar. Als je wilt film ik het vnv voor je!!

Ik ben hier ook wel benieuwd naar! Ben geen held met strijken hahaha :rofl:

2 likes

Oh jaaaa dat zou geweldig zijn :heart_eyes: ik ben zo geïntrigeerd, maar ik ben bang dat het zo’n apparaat dat ik dan koop (en man zucht) en ik dan 3x gebruik en dan voor altijd in een kast verdwijnt (en man zucht)

3 likes

Dit wi ik zien

1 like

Omg ik ga mn best doen voor jullie :rofl: ben nog op de camping dus wordt wel laat

Ja ik vond het eerst ook een miskoop maar gebruik het de laatste tijd het toch vaker. Kleding aan de hanger en binnen enkele tellen is het mooi glad gestoomd. Ook kleding van m’n zoontje kan ik zo snel opfrissen. Het vervangt een strijkijzer niet, maar hou sowieso niet van strijken.

1 like

Heb jij dezelfde?

Yes absoluut.

Ik neem het altijd mee op (auto)vakantie. Ideaal. Fijn apparaat hoor.

1 like

@Panda @Stofdoek @anon18050057

Ik had zelf niet echt iets dat ik kon doen dus een dunne spijkerblouse van mijn vader gepakt. Ik heb per kant ongeveer een minuut over gedaan.
Het hangt onhandiger dan normaal maar anders was m’n hele slaapkamer te zien.

After;

Before;

6 likes

Woooow een tutorial! Heel nice. Je gebruikt er ook zo’n handschoentje voor, anders verfikken je vingers zeker? Ik ben om hahaha :yum:

Ja die zat er bij, heb je echt nodig als je je hand erbij houdt.
Zie je trouwens mn hele naam en mijn scholopdrachten ook via de link?

Nee, ik kom direct bij het filmpje uit. Zie nergens een naam of andere documenten.

3 likes

Maar ff, ik heb deze wel 2 jaar oid geleden gekocht en ik zie nu veel meer types en ook goedkopere. En deze heb ik ook echt niet voor 65 euro gekocht wat ik nu zie op Amazon.
Weet niet of ik hem voor 65 gekocht zou hebben.
Ben er wel gewoon tevreden mee voor spulletjes die je kunt hangen of hangende gordijnen.

Ik zie alleen twee letters, ik gok je initialen, met de tekst ‘XX wil dit met je delen’

1 like

Jij bent echt een influencer want ik wil dit nu ook!!

1 like

Ik herken je denk ik wel!!!

1 like