Ik moest stofzuigerzakken hebben en zag dat ze daar ook Scrubdaddy hebben. Dus ja naast de €15 stofzuigerzakken heb ik ook €30 aan sponzen gekocht .
Kan niet wachten om ze te gaan gebruiken.
Ik moest stofzuigerzakken hebben en zag dat ze daar ook Scrubdaddy hebben. Dus ja naast de €15 stofzuigerzakken heb ik ook €30 aan sponzen gekocht .
Kan niet wachten om ze te gaan gebruiken.
Ooooh wil je please een update geven of ze fijn zijn of niet? Ik ben echt heel benieuwd!
Jaaa ik ben ook echt benieuwd en zal een update geven. Ik ben echt geinfluenced door alle youtube en tiktok schoonmaakfilmpjes.
Heb ik nu ook gedaan, t stinkt wel heel chemisch dus hopelijk is dat vanavond weg, en maar even niet de kat op de slaapkamer. Vind het toch maar vies spul zo’n vergif. Maar wilde het wel even goed aanpakken. Die vallen heb ik ooit geprobeerd maar werkte niet zo voor mijn gevoel.
@anon94399943 zeg alsjeblieft dat je before foto’s gemaakt hebt? op zijn minst straks after foto’s!!
Even better
Ah ik wil ook nog een of twee malmkasten voor meer opbergruimte, heel satisfying met die bakjes haha
Mijn witte lakens zijn een beetje vergeeld… Hoe krijg ik ze weer echt wit? Was al heet en met waspoeder voor witte was.
is het ook een beetje vettig of alleen de kleur van de vezels?
als het ook wat vettig is, in een badje met azijn laten weken en daarna wassen
Heeft iemand wel eens een piepende droger gehad? Mijn droger begint na ongeveer een uur een beetje te piepen, eerst dacht ik dat er iets in de trommel vast zat maar dat is niet. Online kan ik er alleen over vinden dat het stof filter vol kan zijn, die maak ik voordat ik m aan zet altijd schoon dus dat kan het niet zijn denk ik, of de condensbak is vol maar ik heb zo’n slang naar buiten dus dat kan ook niet? Het is een tweedehands droger dus er zit geen garantie oid meer op en ik weet ook niet of ik het waard vind om er een monteur voor te laten komen, maarja wil ook niet dat m’n huis in de fik vliegt.
Bij mijn droger kun je ook nog de condensator eruit halen om schoon te maken. Misschien is dit het?
Hier een screen van de handleiding die ik ooit gemaakt heb. Een keer in de zoveel tijd maak ik mijn droger goed schoon en dan haal ik dus ook die condensator eruit.
Ik haal het misschien straks nog weg denk ik…
We zijn met de label writer aan de slag gegaan. En bakjes van de Ikea. En nog meer meuk om het overzichtelijk te houden.
Wauw wat netjes! Bij mij zijn alle kastjes echt helemaal volgestouwd haha.
Komt echt door mijn man hoor. Die houdt van overzicht en alles een vast plekje geven. Niet te veel spullen (al vindt hij dit al te veel). Ik moet zeggen dat ik dit ook fijn vind en overzichtelijk.
Je hebt me geïnspireerd, ik ga die bakjes vandaag nog bestellen! Ik ben al maanden aan het nadenken hoe ik de kelderkast/muurkast netjes kan houden, maar dit gaat helpen denk ik!
Wij hadden ook een piep, wel een breed begrip natuurlijk. Heb toen wel iemand laten komen, dacht liever nu 50 euro lappen voor een onnodig bezoek dan een droger die binnenkort in de fik staat. Bleek bij ons niets raars te zijn, waarschijnlijk te vol gestopt. Sindsdien gooi ik er minder in en hoor ik het inderdaad alleen nog als ik een keer denk; ahh kan wel iets voller.
Het is raar dat het na een uur begint. Ik had laatste problemen met m’n wasmachine en toen heb ik via zo’n witgoedwervice iemand laten kijken. Die gaf toen prima advies (nieuwe wasmachine ), dus misschien kan zo iemand even kijken.
Hoe maken jullie goed tussen de rubbers van de wasmachine schoon? Ik probeer er maar met een doekje en mijn vingers tussen te wurmen maar is er niet een beter manier?
Met een tandenborstel!
Netjes! Hoe heten deze bakjes?