Horror horeca verhalen

I knew it!! Nouja maakt niet uit, hou nog steeds van big Mac haha

1 like

Ik heb jarenlang in hotels gewerkt maar dit verhaal echt nog nooit gehoord?
Wel dat Aziatische mensen vaak noodles maken in de waterkoker :grin:

Haha nee ik ook niet. Wij moesten die krengen overigens wel goed schoonmaken, altijd een kutklusje.
En wat dacht je van de douchekop ‘‘leeg schudden’’. Stond je daar een kwartier met die stomme douchekop in je hand te schudden tot er geen druppel meer uit kwam.
En als je leidinggevende dan ging testen of hij goed leeg was kwam er altijd nog een druppel uit :sweat:

5 likes

En subway is volgens mij ook heel schoon

Een paar jaar geleden zat ik voor werk wekelijks in een hotel. Nooit heel gekke dingen meegemaakt, behalve dat ik 1 keer onder de fitnessruimte zat en dat niet heel rustig was.

Maar één nacht was het wel feest. 's Avonds kwamen er opeens wat aparte geluiden uit de kamer boven me. Duidelijk seksgeluiden. In het bad, in het bed, op de grond, echt overal hoorde ik het. Urenlang, dus heb geen oog dicht gedaan die nacht.

Ik de volgende ochtend uitchecken en bij die meiden m’n verhaal gedaan. Bleek de avond ervoor de première te zijn geweest van 50 shades of grey… dat stel heeft het gelijk maar in de praktijk gebracht dus

19 likes

Op een werklocatie van mij wordt verbouwd. Het restaurant is daarom verplaatst naar een afdeling.
Ik kom er nu net achter dat zij geen toegang hebben tot een kraan of iets. Dus alle groenten e.d. in de wc aan het wassen zijn.
Afgelopen week met alle heftige regenval, kwam de stront en viezigheid nog omhoog uit de wasbakken in de wc’s…

Gatverdegatver

4 likes

Maar wat… hoe… wat… waarom the fuck zou je groenten en zo dan ooit ineen WC?! gaan wassen

Ik neem aan in een wasbak in de wc? Hoop ik??

Oh ja er staat ook wasbak. Ik schrok me al kapot. Niet dat het nu veel beter klinkt, maar in elk geval niet in de wcpot

2 likes

Door dit topic durf ik nooit meer naar buiten denk ik

1 like

Lekker late reactie maar ik heb wel eens in een tijdschrift gelezen bij ‘confessions’ van vliegtuigpersoneel dat bepaalde mannelijke personeelsleden de slang van de douche in hotels gebruiken om hun kontgat mee schoon te spuiten. (Van binnen dus.)

3 likes

Gadverdegadver. Is dit een vreemde fetisj of zo van sommige mensen? Het komt in dit topic al iets te vaak voorbij!

I have some follow-up questions

5 likes

Een vriend van me dit doet inderdaad voor hij seks heeft met zijn man.

Ik vind het echt apart dat je dat doet met een douche die zo veel andere mensen ook gebruiken. Of ben ik nu teergevoelig?

1 like

Nee vind het ook apart maar het gebeurt dus wel.
Ik hoop natuurlijk dat mijn vriend het alleen thuis doet met eigen douche. :joy:

dat is niet verdund maar een siroop, daarom smaakt zulke cola anders

3 likes

Ik denk het en het is voor hen natuurlijk makkelijker om het even in een hotelkamer te doen. Dan zit je niet met de schoonmaak opgescheept.

Ik was vorige week bij kennissen en hij vertelde dat t tijd was dat ze weer weekendje weggingen want dan kon hij haar haren verven. Anders is t zon rotzooi thuis.
Durfde er niks van te zeggen maar vind dat echt asociaal

1 like

Ken jij Mascha??

10 likes