hahaha watttt, anna staat er ook zo losjes bij. nee echt niet geslaagd
Ik keek dit vroeger fanatiek, maar vind het de afgelopen edities wel een stuk minder zeg. Huisgenote heeft de make overs voor mij opgenomen, dus dat leed even terugkijken een dezer dagen, maar daar blijft het ook wel bij denk ik
Ik snap ook niet waarom ze niet gewoon een groepsfoto hebben gemaakt i.p.v. dit bij elkaar geknipte en geplakte zooitje
Het zijn er blijkbaar ook minder! Ik tel bij de foto van deze editie 10 kandidaten en bij de foto van @Marshmallow 12. Misschien hebben ze dit keer nog minder budget?
Ja! En het helpt ook niet dat ze die tunnel als extra effect willen gebruiken. Ze hadden er zoveel meer mee kunnen doen
HAHA die hand van bonita bij montell
Ja dit inderdaad. Kleine moeite even met zān allen te poseren i.p.v. deze slechte photoshop.
Ander onderwerp: spoiler aflevering 4
Samenvatting
Ik vind Nigel een slechte fotograaf, of in ieder geval; ik vind zijn fotoās niet mooi. Rare bewerking, helemaal geen mooi zwart/wit contrast en sommigen zelfs bewogen.
Zo skeer dat hostel wtf
Ik zou echt boos zijn en denken aan 4? jaar geleden dat ze naar nyc gingen
Er komt vast nog wel een reisje.
Ik vind tieners in een hostel stoppen juist doodnormaal. Ze hebben het nog niet gemaakt ofzo. Zag eruit als een prima hostel, zou er zelf ook zo gaan slapen
Nou ik zou vooral teleurgesteld zijn omdat ze dus vroeger altijd op verre reis gingen haha
Ze zitten in een Hostel van Generator. Stel dat het toevallig ook hun sponsor is en ze naar Berlijn gaan en wederom in een Generator Hostel slapen, dan heb ik wel medelijden met de kandidaten omdat ik dat de meest slechte bedden ooit vond en ze qua reis er nogal bekaaid van af komen.
omg nostalgie! die juryleden hahaha
Zitten er weer mensen klaar om te kijken?
Ik zit weer klaar
Ik ook!
Gaat dit keer dan EINDELIJK Danilo er uit?
Heb altijd het idee dat de deelnemers elk jaar jonger worden. Maar volgens mij word ik gewoon steeds ouder (denk ik zomaar)
Of Soufiyan graag. Kerel staat daar ook gewoon in zān trainingspakkie
Ik duim ervoor