Ik vind het ook stom dat Anna dan weer in het midden moet staan, zij doet toch niet mee aan de wedstrijd? En waarom mag zij wel een ‘normale/flaterende’ jurk aan
Hmm ik heb nog niet iemand nu waarvan ik helemaal weg ben. Ik vond de foto’s niet heel interessant, ik ben benieuwd hoe dat bij de volgende shoot is. Ik vind het ook gek dat Anna erbij staat op die foto met alle deelnemers…
Haha oeps ik dacht precies t zelfde als zij
omg hahahaha wat een skeerrreeeee bedoeling is deze hntm
ook waar de eliminaties plaatsvinden hahaha en geen groot scherm met de foto hahaha en lekker krap en dat ze in een kelder moeten zitten wachten ahhaha sorry maar wat een aanfluiting dit
Hahaha moest ook lachen om die woordkeuze. Alsof het om een amputatie gaat ofzo.
Ik kijk nu terug, smullen
Anna zegt sowieso echt niets nuttigs. Ik snap echt niet waarom zij ‘hoofd van de jury is’… ze is geen model, heeft geen fotografieopleiding gehad… hoe weet zij nu of een foto een goede foto is? Dat een foto het lekker doet op insta vind ik nu niet echt een vereiste mode en fotografie, wat echt kunst is. Echt niks editorial meer aan dit alleen maar commerciële goedkope kuttroep. Lijkt wel SBS6.
Die rechter jury gast heeft ook zijn sm-pakje uit de kast getrokken
Ik spot net Sanne van vorig jaar op Asos tijdens het shoppen. Van die anderen hoor je ook nooit meer iets.
Toen ik ooit een blog las van een witte vrouw die een zwart meisje had geadopteerd werd ik van binnen heel blij dat ze haar al gauw mee nam naar een afrokapper waar ze lekker werd vertroeteld en waar moeder ook alles wilde weten over de juiste haarverzorging. Gevalletje parenting you’re doing it right.
Ze hadden beter Anna is een andere look kunnen geven pittig kort of zo. Dan was dit seizoen is een keer anders dan alle anderen en misschien haalde het dan wel de kijkcijfer top 3 met een echte shockfactor in plaats van het gebruikelijke kortwieken of topless poseren.
Dit inderdaad. Ze kunnen het beter Holland’s next social influencer noemen.
Ik vind bijna iedereen met zo’n raar straat-accent praten, of ligt dat aan mij?
Ja vreselijk! Volgens mij steken ze elkaar een beetje aan.
Ja zo vreselijk! Iedereen komt echt dom over
Een beetje de Dan Karaty van de modewereld. Dat vind ik ook zo’n vergane persoonlijkheid. PS leer Nederlands als je hier al zo lang werkt
Ik denk alleen maar: als hij in HNTM te zien is stelt hij blijkbaar niet veel voor.
nou ik denk dat anna de volgende hntm niet meer gaat presenteren hoor
ze zit er echt bijna voor spek en bonen, ze zegt bijna niks, ze heeft ook niets in te brengen man
maar volgens mij is hntm ook gewoon bijna klaar ofzo. op deze manier zal het dood gaan bloeden hoor
ik mis indd ook de oude edities. dat was pas echt modellenwerk vind ik.
Ik vind Cecila wel echt mooi. Zij doet me echt denken aan zo’n meisje dat ‘one of the guys’ is bij jouw vriend en zijn vrienden en die je stiekem bewondert maar daarom ook haat…
Meer een beetje naïef vond ik? Alsof ze te jong is om zich in te leven en gewoon wat clichés in haar mond neemt.
Ik vind Cecila ook echt buitengewoon knap. Haar kleur huid vind ik ook zo mooi haha.