Hoe voel je je nu?

Verliefd en moe. En morgen weer werken na een vakantie van 2.5 week dus ook een beetje meh. Gelukkig zometeen lekker knuffelen in slaap vallen.

Vet gelukkig want ik heb geen klote gedaan vandaag en heb de hele dag filmpjes als dit gekeken. En ben nu blij dat ik even kan forummen voordat ik weer een bizar drukke werkweek heb.

1 like

Kut want ik besef me nu hoe ziekelijk jaloers en achterdochtig ik ben geworden omdat mn exman me bedroog, terwijl ik me pas anderhalf jaar na onze breakup weer een beetje goed voel, en echt een leuke scharrel heb die smoorverliefd op me is. Waar ik geen relatie mee wil omdat ik te bang ben maar hem in mijn hoofd toch claim maar het niet wil laten merken, want dat zou niet eerlijk zijnā€¦

Katerig en moeā€¦

1 like

Heel verdrietig. Mā€™n moeder belde net dat ze de hond heeft moeten laten inslapen. Ben al 9 jaar het huis uit, maar het was echt mā€™n vriend die bijna door het raam sprong van vreugde als ik mā€™n auto voor de deur parkeerde :ā€™(

@Bathwater Wat triestā€¦ Sterkte

Ik ben mentaal zo moe. Ik voel me schuldig tegenover iemand en ik vind het kut dat we elkaar waarschijnlijk nooit meer zullen spreken. Ik ben ook verliefd op een hele lieve jongen.

1 like

Kut. Heb gezeur met mn vriendšŸ™„

Verwijdert

Dik en volgevreten. Kon vandaag eindelijk weer eens goed eten na mijn sushi drama

Ach wat sneu! Gecondoleerd

:heart:

1 like

:sob::sob::sob:

Beetje sloom en hongerig.

Moe. Nee niet moe, ka-pot.

Ik ben nerveus. Donderdag word ik geopereerd. Ik heb een voorstadium van baarmoederhalskanker en donderdag wordt dat weggehaald.
Ik ga onder narcose dus krijg er gelukkig niets van mee.
De hele situatie doet mentaal ook veel meer met me dan ik had gedacht.
Ik post bijna nooit iets maar even dit van me aftypen is best fijn.
Niet quoten ivm herkenbaarheid. Wil het nog kunnen verwijderen.

@Karen_Walker Wat heftig, ik kan me voorstellen dat het je echt wat doet. Gaan ze er vanuit dat het met deze ingreep voldoende is om alles weg te halen? Veel sterkte

1 like

@ScrantonStrangler Ja ze kunnen waarschijnlijk met deze operatie alles weghalen gelukkig. Ze snijden het deel waar de cellen zich bevinden weg en dat wordt vervolgens ook weer gecheckt in het lab om te kijken of de snijvlakken schoon zijn.
Ik blijf wel onder controle staan maar dat is alleen maar goed. Ik ben trouwens wel blij dat ze er zo vroeg bij zijn. Als ze later waren geweest was het allemaal misschien wel veel erger geweest.
Ben ook heel benieuwd hoe ik me erna voel, of ik pijn heb of niet.
Dankjewel voor je lieve reactie!

1 like

Moe doordat ik heb gewerkt van 8-18:30.

Neutraal en moe. En een beetje ziekig.

Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik wil je een dikke virtuele knuffel geven. Hopelijk krijg je gauw wat lucht. <3

1 like

@Karen_Walker Heel veel sterkte, ik kan me voorstellen dat het ook mentaal veel ingrijpender is dan je eerst had verwacht. Wel een fijne gedachte dat je goed onder controle blijft, dat helpt ook na de operatie goed. Succes alvast donderdag!

1 like