Hoe voel je je nu?

Moe en energiek (eerder misschien gespannen) tegelijk, heel raar

Verloren
Heb super veel behoefte aan AANDACHT van m’n vrienden
misschien dat ik m’n moeder zo maar 'ns bel haha

Heel moe. Ik denk dat ik een beetje op ben door mijn werk. Ik ga over een aantal dagen op vakantie dus nog even volhouden nu

Uitgeput in mn hoofd


Fucking verdrietig.

Het is hier nooit goed genoeg. En dat maakt me echt fucking verdrietig.

1 like

He wat klote. Kun je er wel een gesprek over aangaan? Of bij iemand anders je gevoelens kwijt?

Herkenbaar!! Ik vind mezelf jammer genoeg ook regelmatig in die positie. Wat ik (tegenwoordig) doe is dan toch een van de afspraken afzeggen, al is het met een lame excuus, beter dat dan mezelf helemaal overstresst en uitgeput voelen

Mijn hart is gebroken en verliefd. De afgelopen maanden waren zo hectisch. Nu ben ik wel aardig rustig, maar vannacht ging ik echt kapot en was ik boos en verdrietig en voelde ik me zo schuldig. Ik heb iemand die ik lief heb afgewezen, ik heb fouten gemaakt en daarmee die persoon keihard laten vallen en die bedoeling had ik nooit. Hij heeft ook fouten gemaakt en heeft zulke kwetsende dingen naar m’n hoofd geslingerd. Het doet zo’n pijn om iemand pijn te doen en kwijt te raken. Tegelijkertijd weet ik dat de juiste keuze heb gemaakt en dat ik een bijzonder persoon heb ontmoet waarmee ik heel graag wil kijken waar het heen gaat. Dus heel dubbel allemaal en er spelen ook andere dingen waardoor ik nu zo uitgeput ben. Ik zou vandaag eigenlijk wat dingetjes doen in huis, maar ik zie wel of ik dat doe. Als ik liever in bed wil blijven liggen, komen die dingen morgen wel. Ik moet echt uitrusten, dingen verwerken en loslaten, voor mezelf zorgen, en verder met m’n leven.

Moe en verveeld.

Moe en ziekjes.
Maar alles is al beter dan vannacht

Gaar, van de hele middag kinderen in de gaten houden bij het zwembad.

Een beetje opgefokt. Ik ben best wel slank van mezelf en ik ben er verder ook tevreden mee. Maar wat ik niet snap is dat mensen vaak hun mening moeten geven over mijn lichaam. Zoals vandaag. Iemand die ik pas net ken zei tegen me dat ik niet zijn type ben want ‘niet vrouwelijk genoeg’. Ehh??? Wat nou als ik dik was. Had je dan ook tegen mij gezegd; sorry ik val alleen op dunne vrouwen?

Eikel.

Snap je helemaal. Sowieso mensen die ongevraagd (denk ik?) je vertellen of ze je aantrekkelijk vinden alsof vrouwen alleen daarvoor goed zijn :roll_eyes:

Heel relaxed en gelukkig.

Moe, een beetje rusteloos en ook een beetje verveeld.

Verdrietig en een beetje beledigd/gepasseerd

Super blij! Ik heb mijn tweede bachelor binnen :smiley:

8 likes

Stuk beter! Gelukkig niet meer het gevoel alsof ik een baksteen op mijn maag heb.

GeĂŻrriteerd, want zoals elke week voortaan lukt het me wederom niet om in slaap te vallen. Zondag op maandag is drama, lig al ruim een uur te draaien en te piekeren.