Hoe oud ben jij?

Ik ben 30 en vind het verschrikkelijk!

1 like

Ook 27!

29, nog een half jaar genieten van die twee vooraan haha

1 like

In augustus --> 30.
Vroeger vond je mensen van 30 oud.
Ik ben dus bijna oud.

3 likes

Ik geloof soms niet eens dat ik 27 ben… Voor mijn gevoel was ik eergisteren nog 19 ;p

2 likes

22 :sunglasses:

25…
Vroeger dacht ik dan getrouwd te zijn en mijn leven op orde te hebben…

3 likes

Bejaard :wink:

1 like
  1. Maar ik voel me een bejaarde.
1 like

Vorige week 26 geworden.

Word wel jonger geschat. Moest een paar weken geleden mijn ID-kaart laten zien toen ik op het terras een biertje bestelde…

29… als ik 30 word lig ik echt huilend op bed de hele dag:(

1 like

21 en vanaf nu wil ik een tijdje niet ouder worden svp

Ik moest even goed nadenken, maar ik ben een paar weken geleden 25 geworden. Vind dat echt oud :zipper_mouth_face:

shit ben net 31 geworden, wat moet ik dan wel niet doen :sob:

1 like

Jij hebt wel een leuke verjaardag gehad hoop ik?

Het maakt denk ik ook verschil in welk stadium je zit. Als je “op schema ligt” met een huis, kinderen, man etc lijkt het me minder erg om ouder te worden dan als je nog elke week in de kroeg staat.

2 likes

Moest ik laatst ook bij de vapiano toen ik wijn wilde halen :sweat_smile:
Ik word komende maand 29 haha

1 like

Ik heb even mijn antwoord veranderd. Behoor nu tot de meerderheid :sunglasses:

Ja dat is het (enige) voordeel van ouder worden, minder aantrekken van anderen. Dus heerlijke verjaardag op texel gehad, zonder visite haha.

Maar ik lig ‘ook op schema’ met een huis, man, baan maar dan nog vind ik het erg. Kan niet precies uitleggen waarom, maar ik mis gewoon soms die vrijheid blijheid van vroeger. Terwijl leeftijd dat niet in de weg hoeft te staan maar als iedereen om je heen steeds volwassener (lees: rustiger) wordt dan kom je nou eenmaal in rustiger vaarwater.

1 like

Dat gebeurt mij ook nog steeds. Ik ben nu 27. :roll_eyes:

1 like

Ik word deze maand alweer 27 en merk ook dat ik echt een steeds meer volwassen leven krijg. Zo grappig om die verandering te merken.