Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?

Het was net een paar weken uit met m’n toenmalige vriend en ik wilde echt graag even UIT en dansen. Zo gezegd, zo gedaan en tien biertjes later liep ik ‘m tegen het dronken lijf. Hele avond staan zoenen en een week later afgesproken. Ik weet nog dat ik dacht toen ik ‘m zag: ‘zo, goed gedaan!’, zeker omdat ik hem niet meer zo heel goed kon herinneren hahah. De date erna bleef ie al slapen en na 5 weken waren we smoorverliefd en kregen we een relatie (ondanks dat we allebei helemaal niet zaten te wachten op een relatie haha). Nu 6,5 jaar nog steeds verliefd en is het m’n beste maatje!

17 likes

aaawh zo leuk dit :heart_eyes: hoop dat ik mijn vriend ook zo tegen het lijf loop

1 like

Ik vind dit echt het allerleukste topic

2 likes

Of zo één dat je na het zoenen stiekem snel je mond moest afvegen, omdat hij helemaal onder het spuug zat.

4 likes

Bij mij thuis, toen ik pas een paar maanden oud was. Hij was het kleuterschoolvriendje van mijn broer. Heel veel jaren later kwam hij zomaar weer eens bij ons langs om te kijken hoe het met zijn vroegere beste vriend ging en toen was het raak tussen ons.

17 likes

12 jaar geleden was hij mijn vakantieliefde en nu hebben we samen een kindje

14 likes

Carnaval vorig jaar. Maar ik zat in een serieuze relatie dus behalve praten is er niks gebeurd. Wel veel aan hem gedacht, en blijkbaar andersom ook.
Voor zijn werk moest hij een paar maanden later nieuwe spelers begeleiden, en ik doe de medische keuringen. Was een beetje ongemakkelijk de eerste keer… Dus we zagen elkaar regelmatig op mijn werk. Hij heeft mijn baas continue lastig zitten vallen voor mijn telefoon nummer maar nooit gekregen. Uiteindelijk toen mijn relatie over was, begonnen de nieuwe keuringen voor de winterstop. En ook al hoefde hij niet, ging hij toch bij iedere nieuwe keuring mee, net zolang tot ik mijn telefoon nummer heb gegeven. En nu komt hij mee met iedere nieuwe speler om een kus te halen :wink:

7 likes

Toelating voor onze opleiding, we zaten naast elkaar te wachten tot we aan de beurt waren, bloednerveus. Ik was aan 1 stuk door aan het ratelen en hij zat me aan te staren als een introvert hert in de koplampen van de bulldozer die ik was.

Uiteindelijk zagen we elkaar maanden later weer toen de opleiding van start ging. Goeie klik, goeie vrienden, waardeloze timing. Ik dropte hints, hij had niks door (dacht ik), ik ging door met mn leven en kreeg een fijne relatie terwijl hij net zn moed bij elkaar had geraapt om iets met zn gevoelens te doen. Relatie ging uit, hij was mijn rebound maar kwam net uit een burnout. Dus dat leek niet te werken.
Toen misten we elkaar en zijn we maar een relatie begonnen… 5,5 jaar geleden ongeveer.

16 likes

Op ons werk :slight_smile:

Op het werk :blush:

Details please!

Haha niet heel spannend hoor. Ik begon hem wel erg leuk te vinden, maar dacht dat hij mij dus nooit zou zien zitten. Praatten ook nooit met elkaar. Ik kreeg een vast comtract en iets in mij zei dat ik het hem moest vertellen. Hebben toen iets van anderhalf uur staan praten? Heb hem toen toegevoegd op Hyves haha, daardoor kreeg hij in de gaten dat ik hem leuk vond. Was nogal selectief met mensen toevoegen haha. Daar zijn we verder gaan praten en hebben we eens afgesproken! Alleen had ik niet door dat hij het als date bedoelde, dus ik kwam echt helemaal niet op mijn best aan. Maar goed, het was heel gezellig en nu inmiddels een heel aantal jaar samen :grin: Werken alleen inmiddels niet meer samen.

2 likes

Via Netlog (haha shame) - wel al 10 jaar geleden inmiddels. Allebei 15 en ik reageerde op een foto van hem en we geraakten aan de praat. Al vrij snel kregen we een relatie, die maar 4 maanden duurde. Achteraf wel altijd vrienden gebleven, beste vrienden zelfs (sommige mensen konden dit heel moeilijk begrijpen). Beide hebben we in die tijd een paar andere serieuze relaties gehad. Een van zijn exen had wel echt moeite met onze hechte vriendschap, wat ik ergens wel snap. Op een gegeven moment ging zijn relatie uit en mijne een paar maanden later ook, en toen hebben we mekaar wel teruggevonden als ‘meer dan vrienden’ en dat is ongeveer 2,5 jaar geleden nu haha. Nog steeds ontzettend dikke liefde (soms lijken we nog steeds 15) en binnenkort samenwonen.

Vrienden/familie zeggen nu nog steeds : zelfs toen jullie gewoon vrienden waren en andere relaties hadden, wisten we dat jullie uiteindelijk weer terug bij mekaar zouden komen. :joy:

8 likes

Haha, vind het best een leuk verhaal!

Tinder. We zouden wat gaat drinken, hij wist wel waar ik woonde. Die avond dat we hadden afgesproken hoorde ik niks van hem en ik dacht naja t zal wel en ging er niet vanuit dat ik hem nog zou zien. En zat gewoon te chillen op bed. Hoorde ik ineens iemand op de deur kloppen stond hij daar. Toen zijn we maar de stad ingelopen en behoorlijk wat shotjes verder ging hij mee naar huis en bleef slapen. De volgende dag was ik vrij en hij moest ‘s avonds werken. Hij bleef tot 5 uur hangen. En hoe hij mij knuffelde enzo vond ik direct heel vriendjesachtig haha. Toen hij naar huis ging liep ik mee naar zn auto en gaven we elkaar ook direct een dikke kus op de mond enzo. Alsof we elkaar al heel lang kenden. Toen ik terugliep dacht ik echt “wat was dit allemaal?”

4 likes

Dit is echt een super lief en leuk verhaal!

1 like

Dit is zo’n leuk verhaal!

1 like

Ik heb mijn vriend ook op Tinder ontmoet. Ik had al een aantal dates gehad via Tinder maar het viel iedere keer toch weer tegen, dus had in het begin helemaal geen hoge verwachtingen. En nu zijn we al 4 jaar samen :grin:

3 likes

Middelbare school, zelfde jaar, andere klas. Ken hem al tien jaar dus, nu paar maanden daten.

Wij kennen elkaar van onze HBO opleiding. 3e jaar kwamen we een blok bij elkaar in de klas. We moesten allebei dagelijks heen en weer naar het station en toen bleek het wel erg goed te klikken.