Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?

Dit is zo leuk om te lezen, ik word er echt blij van :biggrin:
Hopelijk kan ik ook nog een keer meeposten na nu al 25 jaar single zijn :joy:

Bij het uitgaan. Ik zat in een hosselfase en had zin om te zoenen; hij was knap. En toen was hij per ongeluk ook heel erg leuk. En nu zijn we zes jaar verder :smiley:

3 likes

Ja was ook echt een verademing na al die standaard gesprekken en standaard openingszinnen. Alleen daarom al vond ik hem leuk, haha.

1 like

Old-school op een verjaardag. Heel de avond om elkaar heen staan draaien, uiteindelijk gezoend. Geen gras over laten groeien want 2 weken later hadden we relatie en 6 jaar verder still going strong. Zo snel kan het gaan haha.

6 likes

Wij ook Tinder! Echt veel mensen die ik ken hebben iets gekregen via Tinder. Bij mij zijn mensen altijd heel benieuwd (hij komt niet uit NL dus denken ze: ohh vakantieliefde??) maar dan kom ik dus altijd met dit zichtbaar teleurstellende antwoord haha. Maar mensen vinden het echt heel normaal verder.

Niemand vind dat toch raar, Tinder? Ik vind het in ieder geval altijd wel leuk om te zeggen dat ik mijn vriend van een app ken :stuck_out_tongue: (Happn, geen Tinder, maar soit).

1 like

Happn :unamused: vind het echt jammer dat we geen romantisch en leuk verhaal hebben

1 like

Ook Happn hier. Was mn tweede met iemand van een app ooit. En had gezworen dat als dit weer niks was ik niet meer online ging daten. En nu zijn we een jaar verder en nog steeds samen

1 like

Via een studievereniging activiteit. Hij was totaal mijn type niet, maar genoeg wijn een aansporing van een vriendin zorgden er toch voor dat er eat gebeurde, en nu 1,5 jaar samen :grin: heeft toch soort van mijn angst dat ik niemand meer zou vinden die ik leuk zou vinden verholpen :biggrin:

1 like

Via tinder, mijn relatie van 2 jaar was net een paar dagen uit en mijn vriendinnen spoorden me toen op zaterdag avond aan om tinder te installeren, voor wat afleiding. Uiteindelijk volgende dag een match met hem en veel gepraat, liet hem aan mijn vriendinnen zien van tja we praten heel leuk maar weet niet?? En al mijn vriendinnen kregen echt een big smile op hun hoofd toen ze zijn fotoā€™s zagen (niet dat ze zo oppervlakkkg zijn, maar hadden allemaal zoiets van ja!!! dit is hem hoor!!). Na 2 weken vroeg hij om af te spreken, maar ja ik kwam net uit een relatie + zat net thuis met een burn out en juist omdat hij me zoooo leuk leek wilde ik hem niet op dat moment ontmoeten. Uiteindelijk hebben we 2 maanden lang de hele dag door geappt en toen afgesproken en toen we elkaar zagen dacht ik echt meteen ā€˜yessss omg dit is het gewoon?!?ā€™. Hij had dat blijkbaar ook want daar hadden we het heel open over in onze date fase en na 2,5 maand was het wel officieel, dat is nu (pas) 3 maanden geleden.

15 likes

Zoveel vragen en behoefte naar het hele verhaal nu, haha.

Tijdens onze studieā€¦ (in 2007, gewoon al bijna 11 jaar samen WTF)

Hij was eerstejaars, ik tweedejaars. Ik had een (betaalde) baan als coach voor de eerstejaars en ging mee op introductiekamp. De eerste nacht van het kamp hebben we de hele nacht zitten praten, maar wel met een ā€œchaperoneā€ erbij omdat ik wel door had dat als we samen zouden zijn, er wel wat zou kunnen gebeuren. En dat vond ik echt niet kunnen, ik was daar natuurlijk gewoon aan het werk.
Na het kamp overlegd met mijn ā€œbaasā€ en ze vond het prima dat ik een relatie met hem kreeg, ik mocht alleen zijn klas niet meer coachen maar er waren toch nog 7 andere klassen dus dat was prima

5 likes

Haha, iets anders dan het Bonnie & Clyde verhaal dat ik inmiddels in mā€™n hoofd had :smile: Je kan altijd nog een carriĆØre switch maken als click-bait-verzinner. :stuck_out_tongue:

13 likes

Hij was mijn danspartner bij salsa. Leek een soort meant to be momentje dat de aller eerste les iedereen paren moesten vormen en wij elkaar vonden. In eerste instantie dacht ik nergens over na, had een lange vaste relatie (9j) en leeftijdsverschil was groot. Ik ben ouder. Maar toch ben ik smoorverliefd geworden. Maakte in het begin nog grapjes dat ik weer ging salsadansen met mā€™n 21 jarige salsapartner die in het begin nog een beugel had. Nou dat is bijna 2 jaar geleden en inmiddels wonen wij samen :heart:ļø

10 likes

Tinder, en nu alweer bijna 4 jaar samen!

4 likes

Mijn vriend is de jongen waar ik op mā€™n 17e smoorverliefd op was, maar hij niet op mij. Puberdagboeken vol schreef ik over de onbeantwoorde liefde, dat hij de vader van mā€™n kinderen moest worden (en dat hij zoende als een bezemsteel, want alleen zoenen, dat wilde hij wel).

Jaren later verhuisde ik naar Rotterdam, waar hij al een paar jaar woonde. We waren iets volwassener geworden en spraken af in een kroeg om bij te kletsen. Inmiddels zijn we 7 jaar samen en is hij de vader van mā€™n kind.

52 likes

Hij zoent overigens niet meer als een bezemsteel :stuck_out_tongue:

21 likes

Haha. Gewoon een bonk harde tong. Geen lenigheid in te krijgen :joy: Oh oh, hij moest eens weten dat ik dit hier plaats.

9 likes

Via Tinderrrr. Was net goed 2,5 maand uit met mā€™n ex na bijna 4 jaar dus was helemaal klaar voor scharrels en dates. Toen matchte ik dus mā€™n huidige vriend en bleek hij best leuk te zijn. Mā€™n eerste en enige Tinderdate ooit. Tot zover mā€™n heftige Tindertaferelen waarvoor ik erop ging :joy: Maar alweer bijna 2,5 jaar verder nu.

Edit: oh en schaam me echt niet voor Tinder. Vertel het altijd vol trots haha.

8 likes

Dit is zo lief <3 ik word er helemaal blij van!

1 like