Het wtf-is-dit-voor-verkoopplaatje? topic

Ja deze snap ik wel, anders past ze niet in het vierkante plaatje. :sweat_smile:

14 likes

Au m’n rug, is mijn enige gedachte bij dit plaatje :sob:

3 likes

Deze kleding combinatie op de bijenkorf site :woozy_face:

Ik heb langgg geleden een keer gesolliciteerd als bijenkof website stylist maar ik ben afgewezen hahaha, ik kan het toch wel beter dan dit :poop:

21 likes

HAHAHA dit is echt hoe ik als 10 jarige outfits maakte en bij elkaar verzon.

2 likes

Zag dit op shein en ik heb veel vragen

12 likes

“Ballerina’s met spitse neus”

Maar dan zijn het toch helemaal geen ballerina’s meer maar loafers?
Net zoiets als: “korte broek met lange pijpen” :man_shrugging:t3:

5 likes

Bristol blijft me verbazen

18 likes

Huh, maar ze hadden maar één kans met deze foto. Vlak hierna is de meid in het water gevallen, en zou ze weer de make-up in moeten. Of heeft de fotograaf snel de camera erbij gepakt toen ze per ongeluk in het wat viel? Of is het photoshop? Zo veel vragen!

2 likes

Hahaha ik had precies dezelfde gedachtes bij het zien van deze folder :joy::joy: zoveel vragen

1 like

Nou dit is anders ook niet echt een goeie foto :’) Ik denk dat ze serieus maar één kans hadden en dat dit het geworden is :grimacing: Ze kijkt ook een beetje angstig

5 likes

Denk eerder dat de achtergrond gephotoshopt is. Ik kan me niet voorstellen dat dit echt is. Of misschien hadden ze wel een paar modellen met deze jurk klaar staan om in het zwembad te vallen en daar eentje van uitgekozen :joy:

2 likes

Ik kreeg hiervan ook een reclame (met bewegend beeld!) dus ben bang dat het geen photoshop is… Of idd meerdere modellen met deze jurk :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Oja, natuurlijk! Dit in onderdeel van een hele campagne. Een filmpje met een boomerangachtig effectje kan wel leuk zijn. Maar deze foto doet weinig voor mij…

Niet per se gek, maar als je weet dat je reclame niet geschikt is voor mensen met epilepsie of andere aandoeningen met lichtgevoeligheid… WAAROM ZET JE HET DAN ALSNOG ONLINE!!!
Ik word hier ook wel boos om.

2 likes

Niet eens een heel raar plaatje, maar die omschrijving… wat is dit?? image

8 likes

Boobtape

Eigenlijk hetzelfde als fysiotape of sporttape

1 like

Leuke blazer!

29 likes

Zo verkoop je werken bij de IKEA toch niet, deze man haat z’n leven:’)

21 likes

Zara stelt nooit teleur. Moest wel lachen :joy:
Edit: het gaat om het topje.

13 likes

Hahahha die kan volgens mij geen zweedse gehaktbal meer zien

2 likes