Het waar ben jij gierig mee topic

Doe het meestal ook ‘voor het geval dat’ en dat het frisser voelt. Ik zweet veel als ik heb gefietst of stuk heb gelopen, maar volgens mij ruik je me (meestal :p) niet omdat ik er met kledingkeuze rekening mee houd. Maar vind dan een spuitje wel chill. Of als ik 's avonds nog wegga, maar geen zin heb om mijn oksels te wassen. En Dove ruikt tenminste neutraal.

Over deodorant gesproken. Ik heb even teruggezocht en mijn bestellingen waren in 2017 en 2015. Iedere bestelling 2 deo’s. Ik doe dus een jaar met één deo :see_no_evil:

4 likes

Openbare wc’s gewoon vaak even 70 cent betalen zo zonde

Voelt ook gewoon zo oneerlijk voor iets betalen wat een heel natuurlijk iets is

9 likes

Ik ging vroeger dan altijd op zoek naar de gratis wc’s. Helaas is de McDonalds in de C&A in de Koopgoot verdwenen (ik kwam daar alleen voor de gratis plee :p). Bijenkorf is nu vaak gratis. Ik loop ook gerust om, zelfs al loop ik bij HEMA waar je ook kan, maar dan 50 ct moet betalen :stuck_out_tongue:

1 like

Ben al 3 keer in dit topic geweest en geprobeerd iets te verzinnen :tired_face:

Ik ben gierig met geld sparen denk in

12 likes

Ik ben ook gierig in fooi betalen oké als ik ergens eet in een restaurant ja prima maar ik heb het idee dat ze in de horeca zelfs fooi verwachten als je 1 kopje koffie besteld. Belachelijk

1 like

Benzine. Als ik ergens moet tanken waar 't 5 cent duurder is dan “mijn” station, tank ik net genoeg om daarheen te rijden.
Vind het gewoon zo kut dat ik maandelijks zo veel geld kwijt ben aan “naar mijn werk geraken”. Is echt iets waar ik over kan mopperen haha.

8 likes

En het is ook ineens weer zo duur :frowning: Een paar weken terug werd het steeds weer goedkoper en gisteren moest ik ineens weer €1,56 per liter afrekenen. Daar kan ik ook wel van balen.

Dat ik overal makkelijk geld aan uitgeef, maar 99 cent voor een app die ik fijn vind te duur vind!

6 likes

Studieboeken. Die koop ik eigenlijk nooit, ik gebruik ze niet. Als ik moest leren voor tentamens, had ik altijd genoeg aan wat er tijdens de lessen werd besproken + de powerpoints van de docent(en). En als dat dan net iets te kort door de bocht was om het te begrijpen, Google.

4 likes

Mascara en andere make-up, ik pak altijd de 1+1 deal van de drogist.
Soms doe ik een mini druppel water bij mn eyeliner en kan ik er weer een maand mee door :moneybag:

4 likes

Eten in de bioscoop. Neem meestal iets mee van huis

10 likes

parkeergeld

1 like

Ik heb zelfs een speciale bioscooptas. Die gaat altijd mee omdat er veel in kan maar hij toch niet te overdreven groot is :sunglasses:

5 likes