Oooh ja wij deden dit met jus van gehaktballen, de dag erna met ontbijt wit brood erin dopen
Ik vond het vroeger ook altijd heel lekker en ken niemand die dat thuis ook at.
Sinds ik het huis uit ben heb ik het nooit meer gegeten.
Laatst werd er iets gezegd over zo’n maaltijdpakket van knor ofzo met enchiladas? Dat die een hele lekkere saus had? Weet niet meer welk topic het was maar ik wil die uitproberen maar weet niet meer welke het was hahaha
Burrito’s
Jaaa thanks! Van de knor ook?
Yes! Zit een mixje bij dat je moet mengen met creme fraiche en dat is lekkerrrr
Oh ja die rijst met melk, kaneel en suiker. Zo lekker! Kreeg ik vroeger als ik ziek was/buikgriep had. Makkelijk verteerbaar en toch lekker smaakvol door de suiker en kaneel.
Toen ik eind vorig jaar ziek was voor het eerst voor mezelf gemaakt, het was nog steeds heerlijk
Oeh ja surimisticks, maar dan wel graag met veel kant-en-klare cocktailsaus uit zo’n spuitflesje.
Aardappelpuree voor ovenschotels.
Oeh yes ik dip ze in de mayo als snack
Mijn ultieme vies lekkere eten. Zeker als hij net niet helemaal gaar is. Zit nu in de oven
Zo lekker
Aardappelsalade
Cup a soup met een shitload aan knapperbolletjes
Die is echt de shit.
Ik maak deze en gooi er dan een half sauszakje van fire noodles bij. Op het laatst een handje geraspte kaas, gefrituurde uitjes en een gekookt ei.
Genoeg sodium voor 30 dagen, maar zo lekker
Überhaupt soep met knapperbolletjes! Liefst kippensoep. Love it, ik ga het morgen direct kopen en maken
Van die kruidenboter stokbroden uit de koeling van €0,50
Deceptie hier… Alle boodschappen voor kippensoep in huis. Ik maak de kippensoep. Ik schep de kippensoep in een soepkom. Knapperbolletjes vergeten!
Een wit bolletje met boter en plakjes (!) chocolade. Weet niet of het echt onder vies-lekker valt maar het is wel echt snaai broodbeleg haha.
Oooh dit hadden wij vroeger wel eens. Was echt een traktatie.