Het vies lekker eten topic

Macaroni met gehaktballetjes, uien en ketchup <3

2 likes

Een witte boterham met een laagje boter en dan een laag met de allergoedkoopste smeerleverworst

Van die frikandelbroodjes die je net als die chicken burgers en cheeseburgers in de magnetron kan opwarmen

Ragout uit blik in van die goedkope deegbakjes

Bapaoā€™s

Kant en klare stokbroodjes met kruidenboter uit de oven

8 likes

Ik eet geen vlees meer en het enige wat ik Ć©cht mis zijn die heerlijke kleffe magnetron hamburgers met zoā€™n plastic lap cheddar er op. Heer-lijk

Chipitos

Tomatensoep maken met zoā€™n honig pakje en dan te weinig water erbij doen en heel veel spaghetti

1 like

De goedkoopste hotelcake met slagroom en hagelslag

Een wit bolletje met knakworst en veel mosterd en mayo

Croissantjes uit blik met kaas of jam in de oven gebakken

5 likes

Dit is echt mijn go to weekendtroostvoedsel geworden deze weken. Met oude kaas erin gerold :drooling_face:

1 like

Smac in plakken snijden en dan in ei en paneermeel gedoopt en bakken in vette boter in de pan. Love it.

3 likes

Jij hebt dit al eens gepost in dit topic!! Hahaha letterlijk die opties ook

Het is de moeite waard om twee keer te posten

2 likes

Die cake omg jaaaaa. Heb dat getrakteerd op werk toen ik jarig was. Versier je eigen plak cake Ć” la kleuterverjaardag. Met slagroom, smarties, discodip etc. Zooo veel zin in nu. Heb dat ook weleens gekocht toen ik heeeel brak was en dat het enige was waar ik aan kon denken.

5 likes

Kant en klare aardappelpuree (alleen water bij doen versie), sperzieboontjes en satƩsaus <3

2 likes

Mijn moeder maakte vroeger regelmatig bruine bonen schotel:
Bruine bonen, uien, spekjes en stukjes knakworst
Daarbij aardappelpuree uit een zakje

5 likes

Pasta met een halve kilo geraspte kaas erover en verder niksšŸ˜ mijn vriend wordt woest als hij hoort dat ik dat dan weer eens een keer als avondeten heb gegeten, maar love pasta met kaas die dan zo lekker smelt

14 likes

Moet echt kokhalzen van dit topic :joy: en ik wou hier komen posten dat ik graag cupcakes eet met meer icing dan cake, of kant-en-klare icing uit een bakje lepel, maar dat klinkt echt lame in vergelijking met wat hier zoal gezegd is.

2 likes

afbeelding

8 likes

Ik gooi er dan nog hamblokjes of smac overheen en curry haha

1 like

Van pure icing of cupcakes moet ik dan weer kokhalzen :joy:

1 like

In dit topic zo veel dingen die ik vroeger thuis te eten kreeg en toen nog lekker vond ook :cry: Moet er nu allemaal niet meer aan denken.

Ik wilde komen posten dat ik ongemarineerde tempeh vies-lekker vind, maar dat is ook heel iets anders.

Witte rijst met boter en basterd suiker :smiley:

Oh en boekweitgrutten (als iemand dat Ć¼berhaupt al kent)

5 likes

Hahhaa waarom wordt hij daar woest van? Its a dream