Macaroni met gehaktballetjes, uien en ketchup <3
Een witte boterham met een laagje boter en dan een laag met de allergoedkoopste smeerleverworst
Van die frikandelbroodjes die je net als die chicken burgers en cheeseburgers in de magnetron kan opwarmen
Ragout uit blik in van die goedkope deegbakjes
Bapaoās
Kant en klare stokbroodjes met kruidenboter uit de oven
Ik eet geen vlees meer en het enige wat ik Ć©cht mis zijn die heerlijke kleffe magnetron hamburgers met zoān plastic lap cheddar er op. Heer-lijk
Chipitos
Tomatensoep maken met zoān honig pakje en dan te weinig water erbij doen en heel veel spaghetti
De goedkoopste hotelcake met slagroom en hagelslag
Een wit bolletje met knakworst en veel mosterd en mayo
Croissantjes uit blik met kaas of jam in de oven gebakken
Dit is echt mijn go to weekendtroostvoedsel geworden deze weken. Met oude kaas erin gerold
Smac in plakken snijden en dan in ei en paneermeel gedoopt en bakken in vette boter in de pan. Love it.
Jij hebt dit al eens gepost in dit topic!! Hahaha letterlijk die opties ook
Het is de moeite waard om twee keer te posten
Die cake omg jaaaaa. Heb dat getrakteerd op werk toen ik jarig was. Versier je eigen plak cake Ć” la kleuterverjaardag. Met slagroom, smarties, discodip etc. Zooo veel zin in nu. Heb dat ook weleens gekocht toen ik heeeel brak was en dat het enige was waar ik aan kon denken.
Kant en klare aardappelpuree (alleen water bij doen versie), sperzieboontjes en satƩsaus <3
Mijn moeder maakte vroeger regelmatig bruine bonen schotel:
Bruine bonen, uien, spekjes en stukjes knakworst
Daarbij aardappelpuree uit een zakje
Pasta met een halve kilo geraspte kaas erover en verder niksš mijn vriend wordt woest als hij hoort dat ik dat dan weer eens een keer als avondeten heb gegeten, maar love pasta met kaas die dan zo lekker smelt
Moet echt kokhalzen van dit topic en ik wou hier komen posten dat ik graag cupcakes eet met meer icing dan cake, of kant-en-klare icing uit een bakje lepel, maar dat klinkt echt lame in vergelijking met wat hier zoal gezegd is.
Ik gooi er dan nog hamblokjes of smac overheen en curry haha
Van pure icing of cupcakes moet ik dan weer kokhalzen
In dit topic zo veel dingen die ik vroeger thuis te eten kreeg en toen nog lekker vond ook Moet er nu allemaal niet meer aan denken.
Ik wilde komen posten dat ik ongemarineerde tempeh vies-lekker vind, maar dat is ook heel iets anders.
Witte rijst met boter en basterd suiker
Oh en boekweitgrutten (als iemand dat Ć¼berhaupt al kent)
Hahhaa waarom wordt hij daar woest van? Its a dream