Het vies lekker eten topic

Niet van mezelf, maar van mijn moeder (60+): beschuitje in een diep bord, vanillevla eroverheen en verse aardbeien :geek:

3 likes

Je loopt gewoon de boel te fucken hier he? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Sorry dubbelpost. Maar noemden ze dit vroeger niet een oorlogsgebakje?

Kant-en-klare gevulde eieren mmmm, waar echt een putlucht uitkomt als je de verpakking opentrekt

6 likes

Grilworst met Zaanse mayo op een klef wit bolletje.

1 like

Hahaha ik heb het net nog gegeten #geengrap

Probeer het nou maar

Ik bedank haha. Ik vind een broodje Pindakaas met Hagelslag al next level :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Owh laf pinda met chocoo, basically a snickers :smiling_face_with_three_hearts:

Ik heb opeens suuuuper veel zin in deze dingen, bestaan die nog?

4 likes

Ik heb deze vorige week nog in een folder zien staan! Ik denk van de Aldi maar weet het niet zeker

1 like

En volgens mij heeft de Wibra ze ook standaard in het assortiment! Maar dan misschien wel een ander merk.

1 like

Als ik aan de salmon poke bowl denk van Dadawan loopt het water me de mond uit… :drooling_face:

1 like

Jaaaa, maar dan de witte!

1 like

Welke saus is hier vieslekker bij?

De AH verse pastasaus carbonara of 5 formaggi :grimacing: teveel kaas bestaat niet

5 likes

Ik vind die tomaat-mascarpone saus (staat in t schap bij deze pasta) chill met geraspte kaas erin laten smelten.

4 likes

Meer kaassaus natuurlijk

1 like

Ik heb de aardappel gratin gekocht waar ik over heb gelezen hier, zit nu in de oven!

Review volgt :yum:

En dan het liefste het hele netje in een keer

image
en dan warm maken boven een kaars of met een aansteker zodat het smelt en er een aangebrand randje aan komt

Deze en dan smelten in de magnetron :heart_eyes:.

Kaas met een beetje boter & heel veel strooikaas

en deze:
image

Maar die ken ik nergens meer vinden :frowning:

8 likes

Ik weet niet waar je woont, maar in Duitsland hebben ze hier een vegan versie van en die is echt meer dan prima als vervanger hiervan.

Bij de Aldi!

Mijn lijstje:

• van die instant noodles of pasta waar alleen nog heet water bij hoeft
  • pasta met boter en suiker
  • rijst met champignonsaus uit een pakje
2 likes