Het vies lekker eten topic

Ik doe wel eens kaas & jam op een pitabroodje en dan even in de oven :drooling_face: zo lekker inderdaad!

1 like

jaa hier was ik zo blij mee toen ik m laatst ontdekte :raised_hands:

1 like

Ik had als kind een fase waarin ik cracottes in de multivitamine dipte, totdat ze lekker zompig waren en dan opeten.

En @Spongiebob

Dit at ik als kind in de 90’s toen deze reclame op tv was.

Vroeger toen ik heel klein was kregen we vla na het eten, maar dan kregen we het gewoon in ons bord waar we net van gegeten hadden. Dus met restjes eten er nog op. En ik vond dat heerlijk? Zo van die aardappel door je vla en het bord aflikken op het eind. Kan het me nu niet voorstellen maar heb er een fijne jeugdherinnering aan.

2 likes

Ik herinner me die reclame zo goed!
Maar snap nog steeds niet waar het nou eigenlijk reclame voor was. :joy:

1 like

Hahaha deze reclame heb ik nog nooit gezien, maar hij is zo typisch dat het lijkt alsof hij in deze tijd is gemaakt als 90’s parodie

1 like

Ik ken deze reclame helemaal niet, maar ben nu geïntrigeerd en heb alle ingrediënten in huis, dus lijkt me een prima lunch!

1 like

Ik word buitenproportioneel agressief van de toon van die voice-over :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Misschien word je minder agressief van deze jonge man?

1 like

aaaaah!!! :face_with_symbols_over_mouth: :face_with_symbols_over_mouth: :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

sandiwchspread vind ik ook echt vieslekker

1 like

Nou heb ik meteen dat stomme liedje in mijn hoofd

2 likes

Haha mijn vriend heeft heel lang gedacht dat ze zongen “ik hou van brood waar vis op zit” en “lekkere vissen-sandwichspread” en daarom leek het hem goor.

Zonder vis is het al goor genoeg, maar vond het wel grappig toen hij dat vertelde.

5 likes

image

38 likes

Deze vind ik zó lekker. Helaas krijg ik er maagzuur van. Maar ik eet ze toch.

11 likes

Van die kleffe witte broodjes met ei en mayo van het tankstation.

8 likes

Soepstengels dippen in de meest goedkope, chemische smeerkaas

Of met een gehaktbal :drooling_face:

1 like

Ohhh jaaa, daar heb ik nu zin in!

Ik heb gisteren op youtube gezien dat iemand een broodje pindakaas met jam eet met stukjes augurk ertussen… zojuist uitgeprobeerd en het is mega lekker omg. Dit heb ik echt nog nooit gehoord.

Ga het proberen!!

2 likes