Waar kan ik het beste kamerplanten kopen in Utrecht? Heb de meeste bij de IKEA weg maar ik wil graag iets meer keuze. Ik heb het idee dat Intratuin vrij duur is, misschien tuincentrum Overvecht? Ik heb een auto ter beschikking dus het mag ook iets buiten de stad zijn.
Tuincentrum overvecht is leuk! Ik vond de planten ook best goedkoop.
Af en toe is er ook bij de Albert heijn een actie van kamerplant met pot 3 euro of 1+1 gratis met 2 planten 5 euro. Vaak niet duidelijk in de folder maar wel in de winkel!
Goed om te horen! Denk dat ik daar eens ga kijken dan en dat is wel een goeie ja, zal de folder eens in de gaten gaan houden
Dankjewel! Bedoel je die op Janskerkhof of is er nog een andere? Dacht dat dat vooral bloemen waren maar heb er nooit echt overheen gelopen, als ze ook planten hebben ga in volgend weekend zeker even kijken daar. Ik vind online bestellen een beetje een gek idee ofzo? Ik heb in winkels altijd een hele specifieke voorkeur voor precies die ene specifieke varen die er mooier uitziet dan alle andere varens eromheen. Lijkt me bijna moeilijk om die keuze uit handen te geven haha. Maar dat is misschien ook gewoon een beetje aanstellerij :’)
Ah dan begrijp ik het wel ja! Markt ga ik zeker even kijken volgend weekend
Op Janskerkhof heb je idd ook planten. En ik zag laatst op vrijdag op de markt op het Vredenburgplein ook een kraam (bij de ingang van de Zara) met echt toffe planten. Die nu een beetje hip zijn, monstera’s, palmpjes, bananenplant etc. Heb niet naar de prijzen gekeken, maar wellicht ook de moeite waard?
Goeie tip, ga ik binnenkort ook even kijken. Thanks!
Ik weet dat je specifiek kamerplanten wil maar ik vind dit een te leuke actie om niet te delen: https://www.intratuin.nl/klantenservice/acties/tegel-eruit-plant-erin-actie
Ohh wat leuk ja! Ik heb helaas geen tuin en denk niet dat het gewaardeerd wordt als ik tegels uit de stoep voor m’n huis ga werken maar ik hoop dat veel mensen die wel een tuin hebben hier aan meedoen
De woning waar ik op heb gereageerd heeft 295 reacties zie ik nu. De kans dat ik hem krijg toegewezen is dus mega klein
Heeft iemand een tip voor een visagiste? Ik ben zelf echt een drama met make-up en heb een belangrijke bruiloft en zou fijn zijn als ik een beetje leuk op de foto’s sta.
Is er nog een rustig persoon die geen harde muziek draait () op zoek naar een kleine studio (buiten het centrum)? In mijn gebouw zijn er nu meerdere woningen vrijgekomen en binnenkort waarschijnlijk nog meer. Weet niet in hoeverre je kans maakt, maar als je interesse hebt, stuur me een privébericht! (wil het niet hier zetten in verband met privacy)
Wat zijn volgens jullie nou de leukste winkels? Ik moet morgenmiddag wat uren overbruggen en heb zin om wat nieuwe leuke plekken te ontdekken. Mag van alles zijn!
Weet niet waar kje van houdt maar ik vind de home afdelingen altijd leuk om rond te snuffelen. Van Sissy Boy aan de oudegracht, en Zara home op hoog catharijne bv. En als je echt veel tijd hebt zou ik de oudegracht aflopen naar Keek, lekker eten daar!
Dankjewel! Heb Keek even opgezocht en dat lijkt me echt een leuke plek.
Ik hou van de normal en sostrene grene in hoog catharijne
Zijn er eigenlijk ook leuke vintagewinkels? Ik ken er eentje op de Voorstraat, maar er zijn er vast nog wel meer toch?
Episode op de Oudegracht (veel prijzig). En een op Zadelstraat, maar weet de naam niet.
Vintage Island. (Ben een keer bij de vestiging in Den Haag binnen geweest, vond ik heel veel zooi voor hele hoge prijzen. Maar misschien is het filiaal in Utrecht beter).
Ik vind van niet, net zoals de vestiging in Groningen. Ik ga geen zestig euro betalen voor een vintage colbert met minstens 4 mottengaten erin