Het TMI topic #2

Ik heb in het afgelopen kwartier al 4 keer diarree gehad :+1:
Elke keer kom ik van de wc af om verder te gaan met hetgeen ik abrupt heb onderbroken om na 5 minuten weer terug te rennen naar de wc

Ik had een puist op m’n poes, precies in het midden en ik drukte er op omdat het al een hele knikker was.
En toen ging die open, dikke gele sliert, dus omg ik riep m’n vriend om m’n telefoon te halen zodat ik een FOTO kon maken. Hij dacht dat ik een tissue wou maar nee!
Uiteindelijk heeft hij m’n onderbroek nog aan de kant gehouden zodat ik een foto kon maken hahahaha
Als dit niet tmi is :crazy_face:

20 likes

Shoooow ussss

5 likes

Ja ik zoek een app om een foto te kunnen blurren. Wil het niet in volle scherpte erop want is wel btje vies

4 likes

Omg het is nationale forum poep dag

1 like

Als ik een tampon draag voel ik het niet als ik plas. Ik voel wel aandrang, maar als ik ga zitten voel ik de straal er niet uitkomen. Anyways, ik had dus geplast en ik dacht dat het klaar was… ik m’n tampon uit trekken, komt er toch nog een hele straal na joh. Zo mn hele hand onder gezeken :face_with_monocle: Sloeg echt nergens op hahaha

5 likes

Ja! En hoe zeer ik het me ook voorneem het niet te doen, als ik dan in bed lig ga ik semi-bewust aan die dingen zitten pulken. Maakt het natuurlijk alleen maar erger😣

2 likes

Ik ben ongesteld en het is zo warm, dus net als de meesten hier is mn darmstelsel echt op hol geslagen.

Moet zo veel poepen, mn kont is echt schraal. Blijf ook maar scheten laten.

4 likes

Ik moest net zoveel schijten, het lucht zo op niet normaal.
Niet zo gek dat ik buikpijn had

6 likes

Ik ben jaloers op jullie, ik heb al een paar dagen niet meer fatsoenlijk gepoept :frowning: kan niet wachten tot ik weer kan. Normaal helpt m’n morning coffee wel (dan moet ik haast rennen naar de wc) maar nu niet. M’n buik is ook zo opgezet nu.

Mijn darmen zijn ook helemaal in de war. Ik heb de hele week bijna niet gepoept (had slecht gegeten), en nu heb ik diarree. Kut want ik heb plannen vanmiddag

Weet iemand een goede tip met huis-, tuin- en keukenmiddeltjes voor kalknagels? :cry: Lees veel over azijn, maar heb ook tea tree olie in huis, maar vind het een beetje eng? Haha

Op internet lees ik veel vaporub.

1 like

Maar je moet het laaaaaaang doen hè… de hele nagel moet uitgroeien ermee. En het liefst moet ie ook helemaal dun gevijld worden.
Iedereen die wel eens teennagels heeft gelakt weet hoe langzaam die groeien. Volgens mijn echt 1 mm per maand.

1 like

Er komt echt felgeel vocht uit mijn neusgat gelopen :thumbsup:

Mijn zusje doet nu al sinds een tijdje met vaporub elke avond en het begint nu echt minder te worden.

1 like

Tea tree olie heeft bij mij goed geholpen! Maar zoals @Yzile zegt: je moet het echt heel lang volhouden en ook geen dagen overslaan. Zelfs als de nagel helemaal gezond lijkt, zou ik hem gewoon dagelijks blijven behandelen. Het is me namelijk wel eens overkomen dan mijn nagel er weer prima uitzag, maar 2 maanden later weer beschadigd was. Kan je weer opnieuw beginnen.

2 likes

Oké jongens wie gaat deze uitproberen:

3 likes

Omggg ik wil dit

Ik heb een oorontsteking en mijn trommelvlies is gescheurd.
Er komt sinds gisteren bloed uit mijn oor. Heeul interessant!

Fyi: ik ga er niet in met het staafje. Dit is alleen al wat er rond om de opening van mijn oor zat.

5 likes