Ik heb 10 jaar geleden 2 kuren achter elkaar gedaan, omdat ik nog niet tevreden was. Het is heftig spul maar wel echt het enige dat werkt.
Wat heb je gedaan? Interessante wond haha
Ik had al een paar dagen heel veel last van irritatie in m’n oog (jeuk en ik voelde dat er wat zat, maar er kwam niks). Na een paar keer flink te hebben lopen wrijven kwam dit eruit. Aan elkaar geklonterde wimperharen
Neeeeee super warme dag komt er aan en ik ben zwaar aan de race ik ben al 3x naar de wc gegaan in 10 minuten Ik zit er al weer op. Ik moet ook nog eens ongesteld worden in deze hitte
Ja dat heb ik ook! Als het warm is reageren mijn darmen direct.
Ja echt vreselijk! Ik heb nu net een paar stukjes watermeloen als ontbijt op. Tot nu toe voelt mijn buik rustig aan. Straks maar ff een blikje cola halen als het aan blijft houden dat helpt bij mij wel vaak
Ik heb om die reden vochtig toiletpapier in huis. Na 6 keer diarree gaat vegen met normaal toiletpapier echt niet meer.
Ja die heb ik niet straks ook maar halen want zat net heel voorzichtig te deppen
Wow, ik wilde hier net over klagen! Ik poep zo veel de laatste dagen? Diarree is het gelukkig niet, maar wel frequent. Krijg er echt een schrale aars van!
Heel veel succes vandaag.
Dank je wel! Tot nu toe gaat het goed dus hopelijk blijft het zo!
Pff ben bijna jaloers op jullie, heb al 3 dagen buikpijn maar er komt maar niks.
Oh dat is ook echt vreselijk die heb ik ook wel eens dat het soms lijkt alsof ik van een baksteen probeer te bevallen
Ja en dan is het uiteindelijk een konijnenkeutel
Door de baksteen ben ik bang geworden voor als ik ooit echt er een baby uit moet persen Ik kom dan al half dood de wc af
Misschien een beetje een gekke vraag, maar hebben meer mensen last van een soort rode plekjes/puistjes/ingegroeide haren/irritatie op hun billen/ertussen/net eronder op de achterkant van de bovenbenen. Ik vind het zo lelijk die rode plekjes/vlekjes en weet niet zo goed wat ik eraan kan doen
ik smeer er nu wel van dat spul op tegen scheerirritatie, maar dat is ook geen wondermiddel
Ik luister Toxic van Britney en liet net een scheet precies op de maat
Helemaal niet raar. Ik heb het ook maar zo vervelend vind ik het. Heb het wondermiddel ook nog niet gevonden. Is soms wel veel erger dan anders. Ligt denk ik ook aan de kleding die ik draag.
Ja heb het nu ook meer, nu ik meer zweet enzo denk ik!