Het "samen-kerst-en/of-nieuwjaar-vieren" topic

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met anoniem blijven?
Ik zie oprecht niet in wat er geheim is gehouden en dat bedoel ik niet aanvallend. De personen die hebben geinformeerd hebben een bericht ontvangen.
Het plan ligt niet zodanig vast ,het is een optie. Al straks 5 van de 7 ( random getal) dat ze een ander idee hebben is dat zeer zeker ook een optie.

Als iemand zegt; mijn huis is ook beschikbaar, ook helemaal prima.
Als we een hotel willen ook prima ( bijvoorbeeld)

Het idee was inventariseren wie interesse had en met deze personen verder afstemmen. Tot de 16e kan er " aangemeld" worden

1 like

Het anoniem blijven was een reactie op @Flamingo, die typte dat ze dacht dat dit de beste aanpak was omdat mensen graag anoniem willen blijven

Ah oke, dan begreep ik je verkeerd !

Dat was totaal niet de bedoeling, nu ik zo teruglees snap ik wat je bedoelt.
Zoals ik al zei, het is voor mij de eerste keer dat ik wat organiseer dus het is ook nieuw voor me. Ik hoop niet dat iemand me het kwalijk neemt.
En precies wat @TheOne zei, alle ideeën zijn welkom, we zullen als er wat ontwikkelingen zijn het posten in het topic

Hallo,

Zoals bekend is er een idee om samen met enkele ff’ers oud en nieuw te vieren.
@Flamingo en ik hebben van diverse personen een berichtje gehad dat ze misschien willen deelnemen.
Een van de ideeen is om het bij mij thuis te houden.
-ik woon vlakbij sittard. Ik heb een gezinsappartement, dus ruimte genoeg!
-mensen kunnen blijven slapen als ze dit willen.

• om de kosten te verdelen is het een voorstel dat iedereen wat meeneemt qua hapjes.
    -qua avondvulling is er ruimte voor spelletjes of dergelijke.
    -ik woon in een flat, op de 12e etage kun je heel mooi vuurwerk kijken indien je dit wilt.

Nogmaals, dit is een suggestie.
Mocht iemand anders zijn appartment/huis beschikbaar willen stellen of een andere invulling voorstellen, laat het vooral weten! Er staat niets vast en alles open

Bij vragen horen we het graag!

Mocht je besluiten om mee te willen aansluiten,stuur dan even een pb of een berichtje hier.

Edit: het zou een groep van 7 personen zijn gebaseerd op de voor-aanmeldingen.
Aanmelden kan nog altijd!
Edit2: de personen die hebben aangegeven interesse te hebben, hebben ook een pb van mij ontvangen dat hier een update is gepost.

Je mag zo vroeg of zo laat aansluiten als je wilt!

Hij stond in het verkeerde topic :sweat_smile:

2 likes

Joehoe! We zijn al met zijn 3-en. Nog meer liefhebbers voor een nieuwjaarsmeeting? Meld je hier of stuur ook een PB. Dan voeg ik je toe aan de ‘groep’ (als je daar bij 3 al van mag spreken) :slight_smile:

1 like

Wat bedoel je met een nieuwjaarsmeeting?

Gewoon iets gezelligs, moet nog vorm krijgen. Idee kwam voort uit alle berichtjes over voornemens om meer (nieuwe) contacten te leggen in het nieuwe jaar enzo.

1 like

Dit lijkt mij misschien ook wel heel leuk! Als ik durf

1 like

Leuk!
Als het goed is krijgen jullie een PB :slight_smile:

1 like

@Lort mij ook!

1 like

Oke, maar niet vanavond of morgen dus?

Ja leuk! :slight_smile:

Heb je toegevoegd!

Nee klopt! Dat is wat verwarrend in relatie tot de topicnaam maar het moet nog gepland worden.

1 like

Ik zit net te kijken! Komt er zo aan, zie je er idd niet bij, sorry. Dacht dat ik iedereen had!

Edit: ik zie dat ik een bijna-naamgenoot van je heb toegevoegd haha. Nu jou ook!

Nou, lijkt mij in principe leuk! Sign me up.

1 like

Lijkt mij ook leuk!

1 like

Ik ook!

1 like

Ik ook wel!

1 like