Dat denk ik ook. Echt triest.
Ik ben het wel eens met wat er werd gezegd bij Boulevard (Heb vanmiddag het interview met VPN gekeken). Ik kon bijv. bijna niet geloven dat Meghan niet wist dat Archie pas een titel krijgt wanneer Charles koning wordt. En nu wordt dat wel als iets negatiefs gebracht.
21:28 volgens mij. Ik ga live op de website https://www.vrt.be/vrtnu/livestream/ kijken (weet niet of deze livestream ook in NL werkt).
Nee werkt niet helaas, zelfs niet met VPN! Hopelijk is het gewoon een foutje en kan ik het alsnog kijken op de TV.
Ja wat @Madelief zegt en denk ook dat zo’n grote bruiloft wel het laatste was waar Meghan op zat te wachten, wordt dat niet ook gewoon verwacht omdat je royal bent? Ze hebben ook een stiekeme ceremonie gehad voor de publieke ceremonie.
Ik kon met VPN het interview terugkijken op de site van CBS
Het blijft natuurlijk raar dat alle kinderen van William en Kate een titel hebben gekregen terwijl dit alleen voorbehouden was aan de eerstgeborene (is dat George?) Voor de andere twee kinderen heeft de koningin een uitzondering gemaakt. Dat zelfde geld trouwens voor de dochters van Andrew, die hadden volgens de letter van de wet geen automatisch recht op de titel prinses maar toch heeft de koningin daar een uitzondering voor gemaakt. En als het waar is wat in het interview is verteld (en daar ga ik wel vanuit) dan zou er geen uitzondering voor de kinderen van Harry worden gemaakt.
Hahaha jezus ik ook zie ik nu. Waarom heb ik hier niet eerder aan gedacht. Thanks!
Het komt zo op 1!
Ik zit al klaar, nog even het kinderziekenhuis zo te zien.
Ja val ik ook net in, zieke kindjes, kan ik helemaal niet tegen
Haha heb je ook nog gelijk ook
DUURT LANG
Bingo
Wat een ongemakkelijk begin
Ik denk ook wel door de fysieke afstand en doordat er geen show omheen is
Zo leuk om Oprah weer te zien haha
Ze is zo mooi
Ze is wel echt heel zwanger al joh!
Het is wel heeel mensenlievend en dierenlievend zoet haha. Maar goed het is de start
Ja lekker Amerikaans haha