Weer een klaar. Op de lucht na erg makkelijk te leggen.
Net afgemaakt.
Morgen gaan we via marktplaats de vakantiebeurs van Jan van Haasteren ophalen
Die wil ik echt graag nog doen
Net even opgezocht; die lijkt me ook heel leuk! <3 Jan van Haasteren
Net een puzzel met mijn eigen illustratie binnen gekregen! Ben heel benieuwd of en hoe moeilijk die is.
Oh wat leuk! Waar heb je dat laten doen?
Bij Fotopuzzel punt nl
Wat gaaf!
Thanks! Ik ga er dit weekend aan beginnen, kijken of het te doen is
Haha hoe leuk! Lijkt mij alleen wel verschrikkelijk om te maken.
Ik krijg deze steeds als ad in m’n social media. Prachtig, maar te veel wit om het leuk te houden, haha
Haha precies! Het bloemengedeelte lijkt mij oprecht leuk maar dat witte is niet te doen. Ze hadden er dan minstens een flinke schaduw ofzo in moeten verwerken
Heb je je puzzel al gemaakt en hoe beviel het? Lijkt me echt superleuk om zelf ook te bestellen!
Ik moet nog beginnen! Ik heb iets nodig waar ik het op kan leggen anders sloopt mijn peuter het ik hoop dat de puzzelmat einde van de week binnen komt. Ik houd je op de hoogte
Wat doen jullie met de puzzels al je klaar bent? Ik lees op die site van bloempost dat het niet misstaat in een modern interieur. Maar ik ken niemand die een puzzel daadwerkelijk ophangt als decoratie.
Dus vanaf maandag in de winkels?
@MeLama ik heb 1 puzzel gekocht die ik wel ooit wil gaan ophangrn als ik op mijzelf woon! Is een puzzel van een schilderen van een mooie bos bloemen. Maar de rest gaat gewoon weer terug de doos in en wil ik ooit een keer gaan ruilen.
Ja is idd vanaf volgende week dan