En een lieve hondenkop, met de handvatten als ogen en het handvat in het midden als snuit.
Ik zie vooral een Chinese bruidskast in de handvatten, maar jullie associaties met het kastje zijn geweldig
Dit wilde ik ook zeggen en daarom zou ik het kastje niet kopen, want I cannot unsee!!!
Iedereen die ik ken gaat dit weer afzichtelijk vinden (zoals altijd), maar ik vind het tof. Tafellamp voor €4,50👍🏻
Gaaf!
Neee dit is zo’n leuke lamp haha. Heel cool ontwerp.
Geweldig juist!
Leuk!
Vandaag ook maar weer eens een rondje gedaan.
Deze voor mijn moeder.
Lekker foute schoenen en een gedichtenboekje.
En een kanten jurk van Given voor 3.50 . Je ziet het niet duidelijk op de foto maar er zitten gouden glitters overheen. Denk dat dit mijn kerstoutfit gaat zijn.
Ooh die schoenen zijn leuk!
Is dat een baby yoda in de achtergrond
Jeetje, die ene knuffel lijkt op z’n chagrijnige oma
Heeft iemand tips voor goede kringlopen in het oosten van het land? Overijssel/Drenthe
Oeh chique
Tuk (bij Steenwijk) mooie groter winkel en verder best leuke dingen.
Verder vindt ik Kampen & IJsselmuiden. Leuke kringlopen hebben.
Meppel en Zwolle zijn ook wel oké.
Is dat het oosten tegenwoordig? Zwolle? Kampen? Wat is Deventer dan? Of Zutphen? Duitsland? En Enschede Polen?
In Almelo zitten er meerdere maar Wawollie vond ik erg leuk. Achter De Molen is een rotzooi, maar heeft wel pareltjes. Door de eigenaar moet je heenprikken.
Het Goeie Gevoel in Vroomshoop is ook erg leuk.
In Heino Tiramisu ook. Beide vestigingen daarvan. Het is niet echt het oosten, maar wel oostelijker dan Kampen en Zwolle…
Kringloop de Wolden in Meppel ook erg leuk! Maar Meppel is dan weer noord…
Stiekem in Gelderland, maar die in Twelloo is ook fijn en netjes
Welke? Daar zijn er meerdere, maar je moet die aan het spoor hebben en niet die massale die wordt platgelopen en niets te bieden heeft
Hetzelfde geldt voor Het Goed in Deventer, sla die over en ga naar die andere, de Cirkel.