Oeeh jaloers! Vet leuk
Die heb ik thuis ook, mocht iemand die willen hebben tegen verzendkosten…
Is rataplan Amsterdam (generatorstraat) een aanrader?
Niet per se voor iets speciaals, maar nog op zoek naar een wijnrek en wat leuke accessoires voor in huis voor een beetje normale kringloopprijzen.
Die ken ik niet, maar ik mis nog regelmatig kringloop De Lokatie in Noord nu ik niet meer in Amsterdam woon. Aanrader!
Ja! Een van mijn favorieten, maar niet suuupergoedkoop (voor een mooie vaas of bloempot of zo betaal je eerder 2/3 euro dan € 0,50, bijvoorbeeld).
Ik vind zelf de Rataplan op de Van Slingelandtstraat leuker!
Ja dat snap ik wel!
Wat vinden jullie de fijnste manier om een tweedehands houten tafel schoon te maken voordat je hem in gebruik neemt?
Zit nog te twijfelen om een laagje beits eroverheen te doen maar goed eerst sowieso zo schoon mogelijk krijgen
Je zou hem kunnen ontvetten met bijv. St Marc (of een vergelijkbaar product). Dat gebruik je normaliter voor schuren, verven ed. Maar werkt heel goed als grondige schoonmaak, daarna eventueel nog je eigen schoonmaakproducten die je normaliter gebruikt.
Aaah top, dat heb ik ook nog wel ergens staan geloof ik. Thanks!
Gieter 1,20
Bakje 0,75
Hier deden ze de gepaste kleding in een bak en dat ging daarna (vermoed ik) in quarantaine. Dat had ik nog niet eerder gezien.
Wauw dat is echt mijn droomgieter en dat vooR 1,20!! Is ie metaal?
Mooi hè? Ja, van metaal is ie. Hij is oorspronkelijk van Xenos zag ik. Misschien kun je hem daar nog vinden
Wauw goeie vondst! Thanks ik ga kijken
Ik ging eigenlijk voor interieurspullen, maar niks gevonden. Wel twee kledingstukken:
Trui van 50% wol, perfect voor de winter straks. Print lijkt misschien zwart, maar is donkerblauw.
En een jurk! Zocht al heel lang een midi-jurk, nu eindelijk gelukt.
Trui en jurk waren samen 3 euro, dus mooie deal.
Mooie vondsten! En die prijs, top!
Thanks, ben er ook zeker blij mee! Vind kleding zoeken in de kringloop wel echt lastig, dit is eigenlijk de eerste keer dat ik iets mee heb genomen. Ga wel vaak naar vintage winkels, makkelijker om wat te vinden, maar daar betaal je dan ook wel weer een stuk meer voor
Waaaw ja deze jurk! Samen voor 3 euro is echt goedkoop.
Die jurk is echt zo leuk!