ja dat goud gaat eraf op deze manier
Volgens mij heb jij echt een hele leuke en toffe kledingstijl. Hele gave dingen heb je gespot!
Jaa paars inderdaad! Ik vind het ook zo mooi
Een klok voor mn moeder. Die we nog een ander kleurtje gaan spuiten.
En een 6xl blouse die ik nog een klein beetje wil aanpassen.
Zal ik doen kan nog wel ff duren haha maar het worden andere knoopjes , elastiek achter en mouwen opgerold.
Ik was al blij met een decoratief kacheltje maar hij heeft een lichtfunctie, een kachel functie én je kan het combineren.
Ik kom me hier ook melden, mijn moeder is een echt kringloop aficionado en dat heb ik van haar overgenomen.
Deze (vrij hysterische) gehaakte deken is mijn laatste vondst!
Ik koop ook vaak mijn boeken in de kringloop, je kunt echt voor een fractie van de nieuwprijs boeken kopen.
Wauw, heel vet! Ga je hem ook echt als kachel gebruiken?
Zo leuk dit! Mijn oma maakte vroeger altijd dit soort kleden
Prachtige deken zeg. Daar heeft iemand veel uurtjes in gestoken. Fijn dat ie bij jou een tweede leven krijgt!
Zo leuk! Ik heb zelf zo’n deken gemaakt en daar zit heel veel tijd en geld in, dus gelukkig heb jij hem geadopteerd (Ik heb wel als basis creme).
Misschien af en toe, denk dat de stroom rekening dan helaas behoorlijk omhoog gaat. Ging mij vooral om de sierfunctie (en lampjes, zo gezellig!)
Ja, dat vind ik ook zijn leuk/bijzonder aan spullen van de kringloop. Zoveel geschiedenis en verhalen gaan verschuilt in spullen. Ik vind het ook altijd leuk als er een persoonlijk berichtje op de eerste bladzijde van een boek staat.
Granny square dekens
Voor wie ook zo’n deken wil; stichting Hartendekens (op Facebook) maakt zulke dekens voor zieke kindjes, of kindjes waarvan een broertje/zusje/ouders ziek zijn en wel een oppepper kunnen gebruiken. Maar soms hebben ze ook ‘mis-match/mislukte’ dekens en daar kan je dan op bieden, de opbrengst gaat naar verzendkosten van de dekens
Al weken niet geweest of niks gevonden en vanochtend deze. Blij mee
Ik kijk altijd voor spelletjes. Vond deze 30 seconds versie. Gebruik de vragen die erbij zitten gewoon als uitbreiding
niet mijn foto
Spelletjes zijn ook mijn favoriete afdeling: ik heb al Phase 10, Koehandel en een oude Risk en Catan gevonden!