Het jammere cadeautjes topic

Nee originele prijs was rond 60/70 maar is afgeprijsd naar 30 dus duur is het zeker niet. Maar degene waarvan ik het heb gekregen ziet alleen maar; oh een merk, oh korting, kopen! Voorgaande jaren ook telkens met bepaalde luchtjes wat ook hartstikke smaakgevoelig is.

1 like

Zou je het durven om volgend jaar een mop en een fles bleek ofzo aan hun te geven? En dan zeggen ja jullie zijn blijkbaar van de huishoudelijke cadeausā€¦

Of was het een van vele cadeautjes? Mijn moeder pakt in december alles in ipv het gewoon te geven. Dus als ze dan een goede aanbieding zien van waspods denkt ze van ā€œOhja dat kan mā€™n kind goed gebruiken! Zoā€™n zak is best duurā€ en dan koopt ze het en pakt ze het in maar ze weet ook wel dat het geen echt cadeau is

7 likes

Het stomme is dat wij ook absoluut niet zoā€™n klassieke rolverdeling hebben thuis? En mā€™n schoonvader is ook altijd huisvader geweest terwijl mā€™n schoonmoeder altijd werkte :sweat_smile:

2 likes

Het was gelukkig niet het enige cadeau, zij hebben er ook zeker een handje van om alles wat ze tegenkomen in te pakken voor kerst haha. Hebben ook weleens een paraplu gekregen die ze gratis ergens hadden gehad :joy:

Ik heb ook superduidelijk gemaakt aan iedereen dat ik geen cadeaus voor de baby hoef als het ten koste gaat van cadeaus voor mezelf.
Mijn man zijn hele verlanglijstje staat juist vol met dingen voor de baby.
De enige die mij wel cadeaus voor de baby mag geven is mā€™n man want ik vind het echt een heel leuk idee dat hij achter de computer uitzoekt wat de beste luiertas is.

10 likes

@Yzile ik wilde al vragen welke geur het was :grimacing: vind het echt fijne parfums over het algemeen haha

1 like

Link naar post

Had m al in verkooptopic staan. Ik vind ze allemaal niet lekker.
Net als rituals. Zijn allemaal verschillend maar toch zit er ook een overeenkomst in en die vind ik niet lekker

Op zich geen suuuper erg cadeau, maar ik heb nu voor de derde kerst op rij zoā€™n kerstbal met mā€™n hond erop gehad:

Vind ze echt niet mooiā€¦

De vorige waren van vrienden/kennissen met wie ik niet heel close ben, dus die heb ik weggegeven aan oudere familieleden. Maar nu heb ik er Ć©Ć©n van mijn vaste kerstvisite gehadā€¦ :sob:

21 likes

Zeker geen glas dat ie per ongeluk uit de boom kan vallen. En anders gewoon erin hangen als ze langskomen.

3 likes

Mooie speelbal voor de hond anders ( als het niet van glas is)? Gaat het vast niet heel lang meeā€¦:laughing:

ā€œo ik dacht dat je een kerstbal VOOR de hond bedoeldeā€

3 likes

O god mā€™n moeder gaf mijn zoontje er vorig jaar 1 met een cavia er op :sob: ik heb nu maar gezegd dat de bal qua kleur vloekt met de rest van de boom en dat hij op de slaapkamer van mā€™n zoontje hangt

2 likes

Ik gaf dat ook wel eens als kind aan mijn moeder tot ze duidelijk maakte dat dingen voor in huis niet voor haar zijn. Maar mijn vader geeft helemaal niet om kaarsenhouders ed šŸ¤·šŸ½ Maar snap het nu als volwassene wel.
Dingen voor het huishouden terwijl je een stel bent is wel echt erg :o. Ik zou ook als @Baron mijn vriend aankijken en zeggen hƩ kijk handig he voor als je gaat schoonmaken morgen?

Edit: huh ik deed een emoticon die zijn schouders ophaalt, komt er een skipoppetje uit :sweat_smile:

2 likes

Ik zet wel een vaas voor in huis op mijn verlanglijstje, dat vind ik echt wel een cadeau voor mezelf? Ik snap het hoor maar ik ben wel blij met dat soort dingen (als ik ze zelf heb uitgekozen, dat wel)

3 likes

Mijn opa had per ongeluk op zijn digitale lijstje het boek een werkweek van 4 uur gezet. :sweat_smile: ik verwachtte al dat het een foutje was, maar diegene die hem had kent mijn opa nog niet zo goed, dus had hem gegeven. Was echt mega grappig toen hij dat boek kreeg want mijn opa is al lang met pensioen Hahaha.

Iedereen ging helemaal stuk toen hij hem uitpakte, hij had hem dus per ongeluk aangevinkt :joy:

27 likes

Haha mijn oma heeft op haar digitale lijstje een boek over de Formule 1 terwijl ze dat nooit kijkt, is ook een foutje denk ik :joy: We geven de cadeaus vrijdag dus ben benieuwd wat ze krijgt haha

4 likes