Aah oh thanks voor de info, helaas staat er €5 op dus dan vind ik het niet echt waard.
Inmiddels niet meer, maar dat komt niet door het jammere cadeautje
En ze hebben er ook luchtjes en soms vind ik er nog best handige/leuke dingen in die bakken (powerbank of een parfumverstuiver of geurkaarsen). Ik heb juist liever Kruidvat dan Douglas/Ici. Ligt aan hoeveel er op de kaart staat, maar vaak zijn parfums daar best prijzig dus heb je niet zoveel aan bv 15 euro. En bij Kruidvat kun je daar nog best wat voor kopen.
Ik vind het juist fijn: dan heb ik 15 euro korting op een duurdere geur bij Douglas/ICI Paris.
Om deze reden durf ik ook nooit blij cadeau’s te openen, omdat ik bang ben voor teleurstelling of een grap. Lijkt me zo verschrikkelijk! Dus bereid mezelf er altijd maar op voor dat iemand een kutgrap kan uithalen. Zo naar
Eigenlijk toch erg, terwijl het een gierige actie van de ‘gever’ is en die zich eerder zou moeten generen om iemand blij te maken en dan teleur te stellen of uit te lachen
Zucht. Mijn schoonmoeder kwam vanmorgen even op de koffie en bracht chocola mee voor mijn kinderen. Super lief hoor. Maar ik pak het net uit, zijn het van die holle Sint figuren. De chocola is helemaal wit uitgeslagen . Daarnaast zijn de twee oudsten 7 en 4 dus ik wil Sint nog een maand of wat vermijden
Dat is niet zo handig nee, pff
Ik was gisteren jarig en heb van iemand een vvv bon gekregen. Wilde vandaag even kijken hoeveel erop stond😅. Bij aankoop datum staat ook 12 aug, terwijl ik het dus gisteren heb gekregen:
Is er niet iets fout gegaan bij saldo erop zetten toen de gever het kocht? Of is dat te optimistisch?
Ik heb echt geen idee! Stond helaas ook geen afzender op. Heb in het verleden ook wel eens een krantenknipsel in een kaart gekregen dus zou mij niks verbazen als het bewust is gedaan.
Wat gek van die VVV-kaart. Ik vind het vooral zo gek dat er 12 augustus op staat, terwijl je 'm 11 augustus hebt gekregen. Jammer dat je niet weet van wie je de kaart hebt gekregen.
Dat zal wel een foutje zijn toch?
Ik heb dat ook een keer gehad, maar dan met een ICI-Paris bon. Heb het zelf aan iemand gegeven, met 25 euro erop, en toen diegene het wilde gebruiken stond er niks op. Waarschijnlijk fout gegaan bij de kassa, ik had toen het bonnetje nog dus zo konden ze zien dat ik het wel betaald had, maar super irritant is dat.
Huh dit lijkt me wel een foutje hoor. Ik zou er wel wat van zeggen iig, iets van hee bedankt voor je 0 euro aan VVV bonnen en dan even de reactie afwachten
Oh laat maar je weet niet van wie. Stom wel
Waarom niet? Is toch gewoon om aan te geven dat het wellicht mis is gegaan. Of als het wel expres is, de gever voorschut zetten
Nou als het niet expres is gegaan komt het wel een beetje aanvallend over om het zo te verwoorden. Hij/zij denkt waarschijnlijk een leuk cadeau te hebben gegeven en kan er niets aan doen dat er iets is mis gegaan.
Oh ik zou dat zelf wel kunnen waarderen, ipv heel serieus vragen waarom er geen geld op stond. Ik zou er dan ook wel om kunnen lachen zo van uhh hoezo is dat nou mis gegaan. En eerlijk, het gaat ook maar om een cadeaubon he boeiend als iemand mij precies niets wil geven.
Heb 't wel over een real life gesprek. @Maestoso
Maar ik denk dat dat niet klopt, de aankoopdatum is een dag nadat ze hem heeft gekregen. Dus er moet sowieso iets fout zijn gegaan
Dat het expres een lege kaart is. Want de aankoopdatum was dus ook verkeerd. Dus de kans is groter dat het gewoon ergens fout is gegaan