Welke site is dat?
wissel.nl !
Alleen jammer dat ik voor 40,00 euro maar 17.00 terug krijg wellicht kan ik iemand er nog een plezier mee doen
Van welk bedrijf is de bon? Ik wil eventueel wel kijken of er hier in de buurt iets tussenzit en hem voor 30,00 overkopen mocht je dat een betere deal vinden.
Dat is wel heel weinig ja!
Ik heb toen een restaurantbon van 100 euro verkocht voor 70 euro, en een kunst-en-cultuurbon van 150 euro voor 95 euro bol-tegoed. Dan is het nog wel aantrekkelijk om te doen!
Wonderbox heet het! In het zuiden is dus niet veel keuze
Ik snap dat aanbod niet? Als de bon 40 euro waard is, waarom bied je dan 30? Met bepaalde dingen snap ik het wel als je minder biedt, maar die bon vertegenwoordigt letterlijk een waarde van 40 euro. Dus in mijn ogen zeg je nu: als jij mij 40 euro geeft, geef ik je er 30 terug. Ikke nie snap.
Het idee van die website is toch ook dat je zoān bon voor minder koopt. Ik zie dat ook vaak aangeboden worden op Facebook als men een bon niet nodig heeft. Waarom zou ik dan 40 euro aan die bon uitgeven, dan kan ik net zo goed zelf bij een restaurant reserveren en 40 piek uitgeven.
Zij houdt er nog wat leuks aan over en is de bon die ze niet kan gebruiken kwijt en ik heb een dinerbon met korting.
Als je toch bereid bent die 40 piek uit te geven, dan beter aan haar dan aan het restaurant toch? Hypothetisch bedoeld trouwens want het gaat me enkel om de redenering en niet specifiek om jou.
Ooit een sieraad āgekregenā van een vriendin, maar dat bleek een grapje te zijn ze had het voor zichzelf gekocht maar deed voor de grap of het voor mij was. Wat nogal ongemakkelijk was toen ze weg ging en het sieraad weer terug vroeg
Ik vind dit een beetje een bijzondere reactie eerlijk gezegd. Alsof ik me nu schuldig moet voelen dat ik een tientje minder heb geboden.
Nee, dat hoef je niet wat mij betreft, daar stuurde ik niet op aan.
Mijn ouders hebben altijd de neiging om precies hetgeen te kopen wat het net niet is
Bijvoorbeeld: Blond Amsterdam, dan wordt de neppe versie gekocht of iets wat er op lijkt.
Prima dat je het te duur vindt om te geven, snap ik best. Maar om dan iets te geven wat erop lijkt?
Tegenwoordig vraag ik enkel praktische dingen van ze als ze graag wat willen geven voor mān verjaardag, ben ik vaak nog blijer mee ook.
Wtf?!?! Waarom dacht ze dat dit grappig was. Waar sloeg dat op?? Super ongemakkelijk inderdaad. Ik zou mij zo bezwaard voelen
Hier is nog best veel aanbod en ook bij leuke tentjes. Mocht je hem willen verkopen mag je mij wel een berichtje sturen!
Ja ik begreep het ook niet zo goed, de grap was dat ik had moeten begrijpen dat het voor haar was. En het was voor haar hilarisch dat ik zou denken dat ik dat sieraad kreeg ofzoā¦
Ja ontzettend grappige meidā¦
en is ze nog een vriendin van je ??
Fashioncheque, opzich leuk cadeau maar helaas maar 1 jaar geldig. Ik vind ze net bij het opruimen en ja hoor verlopen.
Je kan ze mailen en dan verlengen ze hem, kost je alleen ā¬5. Maar beter iets dan niets toch