Ah ja snap ik hoor! Misschien dat je een kerstfilm kunt uitzoeken die qua tijd precies in die 1,5 uur past?
Heel leuk!!
Ik had ze ook gemaakt en buiten in m’n kerstkrans en boompje gehangen, en die zijn helemaal gaan schimmelen. Had ze zelfs nog een laagje vernis gegeven maar helaas.
Was wel te verwachten natuurlijk, was vooral benieuwd hoe lang njet mooi zou bleven en was toch een paar weken prima.
Qua eten:
- kerstavond: ben ik met man en kind, denk dan kaasfondue.
- 1e kerstdag: met ouders eten besteld bij lokaal restaurant A
- 2e kerstdag: eten besteld bij restaurant B
Normaal koken we zelf altijd heel uitgebreid maar stiekem vind ik het heerlijk om een keer onder het mom van #supportyourlocals het lekker te laten bezorgen.
Never forget dat ik vorig jaar 3 dagen in de keuken heb gestaan voor een Indisch kerstdiner. Nooit meer whaha!
Ik kwam eigenlijk in dit topic spieken naar de kerstmenu’s - als iemand nog een goed vega hoofdgerecht weet… - , maar nu ik al die mooie bomen zie, kom ik ook maar even showen
De versiering in de boom hangt niet meer zo mooi verspreid, want de peuter versiert graag de boom elke dag opnieuw
Mooi! Vind je inrichting zover ik kan zien sowieso heel Nice
Thanks! Leuk om te horen
Love je huis en planten.
Kut
Vorig jaar had Netflix de geweldige slechte tv-film 12 dates of christmas maar nu niet meer.
Heb m echt 5 keer gezien en vind m geweldig haha, hoef al die christmas Princess zooi niet ik wil gewoon die Hallmark troep terug!!!
Maar hij is nergens beschikbaar
Ik kan zelf niet nakijken of 't klopt, maar volgens een app die ik gebruik zou hij op Disney+ moeten staan
Pohhh wat een teamwork
Oeh Nice
Maar dat heb ik helaas niet
Kijk nu Christmas with the kranks
Ook wel leuk
Voor ‘Hallmark’ films moet je bij Videoland zijn
Edit: behalve voor die film dan…
Is 1e maand gratis. Pas daarna ga je de energierekening voor Walt’s vrieskiest spekken. Kom maar, kom maar
Oh dit klinkt als een handige app, hoe heet ie?
Doe je ook cursussen geven?
Zeker. Is wel duur. Kost je zeker 2 wijntjes.
JustWatch! Je hebt een pagina “new” waar je kan zien welke nieuwe series en films zijn toegevoegd aan de streaming diensten die jij zelf hebt ingesteld, maar je kan ook een film of serie opzoeken en dan geeft hij zelf aan op welke dienst het te zien is (en dan laat hij ook diensten die je niet zelf hebt ingesteld).
Ben zelf niet alleen met Kerst, maar vorig jaar wel op 1e Kerstdag. Ik ben toen een stuk gaan wandelen uit verveling. Maar dat is wat mij betreft geen aanrader, omdat ik er daardoor juist mee werd geconfronteerd dat ik alleen was Ik zou gewoon iets lekkers voor jezelf bestellen. Of als je een bad hebt een lekker spadagje thuis ervan maken. Bruistabletten, maskertje enz. halen en lekker relaxen. Kerstfilm kijken. Lekker wijntje erbij en chocolaatjes. Gewoon goed voor jezelf zorgen dus
ik heb als kerstcadeau voor mijn vriend sokken besteld met mijn gezicht erop
en ze zijn zooooo lelijk