De kerstmuziek van de John Lewis reclames vind ik ook altijd zo mooi
Ik was afgelopen vrijdag met m’n moeder in het tuincentrum en vond dat deze boom echt mooie lampjes had.
Ik ging het even van dichtbij bekijken en ze hadden gewoon om elke tak een stuk snoer gedaan Echt veeeeel lampjes heb je dan nodig haha.
Vond de kwaliteit van de takken ook heel mooi en realistisch. Ik zag dat ze daar ook kleine bomen van hadden. Ga eens kijken of die een beetje betaalbaar zijn.
Zo doet mijn vriend ook altijd de lampjes in de boom. Daar is hij uren mee bezig, maar het staat echt prachtig!
Oh wat leuk! Lijkt me echt prachtig. Weet je ook hoeveel meter snoer erin zit en hoe groot de boom is?
Dat moet ik even navragen, kom daar morgen op terug!
Edit: De boom is 2 meter hoog en er zit ongeveer 40 meter aan lampjes in.
ja klopt… ik red dat bij mijn boom niet eens, dan zou ik nog een heel snoer extra nodig hebben.
heb het vorig jaar gedaan en toen was 1/3 van de boom nog kaal en had ik geen lampjes meer.
als je een kunstkerstboom overweegt zou ik trouwens denk ik eentje kopen met lampjes er al in. Of niet want dan heb je niks meer aan je boom als de lampjes kapot gaan… hmm lastig!
Wow 40 meter! Wat een toewijding haha.
@Yzile oh dat kan ik me voorstellen. Jouw boom is ook heel groot. Ja dat is inderdaad het dilemma haha. Ik heb geen idee of ik een nieuwe ga kopen hoor. Ik vind de nepperd die we nu hebben ook wel leuk. Niet de allermooiste, maar dat hoeft ook niet. Deze hebben we vorig jaar van m’n schoonouders overgenomen. Met lampjes en ballen lijkt het al gauw wat😛
Over het algemeen gaat de boom langer mee dan de lampjes, dus daarom hebben wij een boom zonder lampjes gekocht. Dan maar een half uurtje langer werk om de lampjes erin te hangen.
Wij hebben een kunst kerstboom met lampjes gekocht dit jaar, zo makkelijk en ze zitten er zo mooi in!
Als er eentje stuk gaat, blijft de rest van het snoer het nog doen.
Mocht het aantal lampjes na een x aantal jaar niet meer genoeg zijn, dan kan het snoer er gewoon uit en kan je er zelf een nieuw snoer in doen.
Ik vind ‘t echt ideaal zo!
Bij mij wordt er gewoon regen voorspeld
Ik heb de film Let it Snow op Netflix gekeken. Verrassend leuk
M’n vriend heeft een nieuwe piek geprint. Hij is goud met glitter, maar dat zie je op de foto niet zo goed.
Ik ben zojuist begonnen met het kerstdiner Ik ga de soep namelijk alvast maken. Die gooi ik in de vriezer en haal er dan later weer uit. Lekker fancy. En het wordt een wortel/doperwtensoep met munt en citroen. Lekker makkelijk maar wel lekker.
krijgt dat door de combi van erwten en wortels niet een hele vieze kleur?
ik maak ook een hele simpele soep, groene curry soep volgens dit recept: Groene-currysoep met groenten, noedels en taugé recept - Allerhande | Albert Heijn
en peulen ipv sperziebonen.
maar ik kwam erachter dat mijn taugé nog maar nog tot vandaag goed is. zucht.
Nee want de soep pureer je eerst alleen met de wortels en alle kruiden etc en dan pas de erwten erbij (die liggen er meer op/in zeg maar).
Mijn man is vanavond weg dus ik ben alleen thuis.
Ik heb sparkling tea uit m’n man z’n kerstpakket (perfect want we drinken allebei geen alcohol) en een gezichtsmasker en misschien ga ik wel simsen of een kerstfilm kijken of allebei.
Ik postte dat wij alleen zijn met kerst, maar morgen ga ik ontbijten bij m’n ouders, een paar uur werken en daarna komt m’n broer (met wie ik ook werk) bij ons gourmetten. 2e kerstdag zijn we wel samen, maar dan gaan we ook lekker pas op die dag de boodschappen doen.
En vandaag heb ik een vegan borrelpakket opgehaald van plantbeest, en dat is echt superlekker!
Mooie boom zo