Het is bijna Kerstmis!

Ja dit @Bedroomeyes, volgens mij is het ook een kwestie van geluk.
Ik heb dit jaar op dezelfde plek een boom gekocht als vorig jaar. Toen heeft 'ie zes weken gestaan en vielen er nauwelijks naalden uit, nu valt ‘ie al half leeg als je hem per ongeluk aanraakt :’) (Maar oké hij staat ook wel alweer een maand haha.)

Zo leuk trouwens om jullie bomen te zien!

2 likes

Heel herkenbaar dit, zo ging het bij mij vorig jaar ook! Dus dit jaar toch maar een neppe gekocht omdat ik geen zin meer had in die naalden door heel mijn huis.

19 likes

Ik heb 2400 lampjes en 58 meter snoer.
Mijn boom is ongeveer 2 meter denk ik.

Vind het lelijk als je het snoer ziet lopen zegmaar.

48 likes

Welke boom is het? Vind deze heel mooi!

Oh ik zou zweren dat ik hem ook bij die kerstwinkel in de herestraat gezien heb! Nee ik vind die lampjes bij jou echt leuk! Helemaal niet te veel ook. Misschien dat ik een kleinere en smallere boom heb

Heel mooi! Ik hou echt van dat gefonkel. Ik zat er eerst nog aan te denken om ook nog een snoer met gewone lampjes te kopen, zodat overal wat zit. Maar ik wil m’n geld ook nog aan cadeautjes uitgeven, dus dan maar zo. Misschien dat ik in de uitverkoop nog een lichtsnoer kan scoren. Al is het nu ook al wel fel qua licht haha. En ik wil meer ballen! Net als jij. Als het goed is neemt m’n moeder vrijdag mijn ballen mee die ik als kind ieder jaar mocht uitzoeken.

@George wat een mooie nepperd! Ik zou ook wel graag willen weten welke dat is.

@Max Oh echt? Haha. Ben nog niet bij die winkel geweest. Is het een aanrader?

Ja ik hou niet van slingers dus heb alleen maar ballen. En hou ook niet van gekke dingen zoals een hotdog in de boom.
De boom zelf en ik denk 90% van de ballen is van marktplaats. Daar kun je echt veel mooie dingen vinden!

3 likes

Ja leuk! Ik heb bij de kringloop ook al wat gevonden en ik zal ook eens op marktplaats kijken, goeie. Ik vind die hele oude ballen echt prachtig, maar mensen vragen daar echt veel geld voor helaas. Heb jij alles van glas?

Onze boom komt van m’n schoonouders. Die hebben zelf nu een kleintje, ze vinden het optuigen te veel werk. Ik vind een echte wel mooier, maar ik vind dat zielig voor de boom haha. Al is zo’n adoptieboom wel leuk. Maar ik heb eerlijk gezegd ook geen zin in losse naalden en ik zie ook net dat ze giftig zijn voor valkparkieten, dus het blijft ook bij een neppe.

ik heb er al mijn ballen vandaan haha! Hij is echt mega hysterisch, maar wel praktisch, want in elk kleurschema heb je allerlei ballen.

1 like

Neppe bomen zijn vaak mooier vind ik, de takken zijn beter verdeeld en je hebt geen kale stukjes.
Veel is van glas maar er zit ook zat plastic tussen!

4 likes

En @pastelzwart dit is de Romagne van Intratuin. Ik heb degene van 185 centimeter in het groen, hij is er dus ook nog in een meer blauwe tint. Je kan ze zelfs kopen met de lichtjes er al in, maar dan betaal je 100 euro meer. Ik had toevallig twee jaar terug nieuwe lichtjes gekocht, dus ik heb de versie zonder lichtjes genomen. Het is wel even een klusje met opzetten, maar ik vind hem voor een neppe wel heel mooi!

5 likes

De piek die ik gekocht heb past alleen voor geen kant hierop, dat gat lijkt te klein. Of ik weet niet hoe ik het er op moet krijgen.

Boom is alleen een beetje heftig uitgevallen met deze grote lichtsliert.

13 likes

Zo mijn kerstdorp en boom staat er ook weer. Ik heb trouwens ook de romagne! Vond dat in de winkel toch wel de mooiste voor een ‘redelijke’ prijs.

29 likes

Ik ga zo lekker met wat warme chocomelk mijn kerstkaartjes schrijven :heart::heart:

Ik heb er trouwens nog 0 ontvangen🧐

3 likes

Hier ook nog geen kerstkaart voorbij zien komen!

2 likes

Wat accent foto’s van de boom, wat krijg hem in z’n geheel echt niet lekker op de foto.
M’n kleurschema is lichtroze/bronze met zilver.

Verschillende vogels, jurk en glitter hert van tuincentrum Osdorp.
Ballerina van Global Garden.
Losse zooi van de HEMA

19 likes

Ik ben sinds vandaag echt ZO in de kerststemming, het is mooi weer en vanochtend liep ik langs een man die een kerstliedje floot en nu ben ik echt in staat om over glitter over te flikkeren

Wat is jullie all time favourite kerstliedje? Je mag er maar 1 kiezen!

Mijne is Christmas Was a Friend of Mine van Fay Lowsky

1 like

Driving home for Christmas natuurlijk :star_struck:
Ik ga vanmiddag lekker mijn cadeaus inkopen want ben bang dat het in het komende weekend grote chaos wordt

2 likes

Ik vind wishes come true van Duncan Laurence echt heel erg leuk! Vrij nieuw nummer. De oude kerstliedjes ben ik een beetje zat :see_no_evil:

1 like

11 likes