Het 'help ik zoek'-topic

Ik heb deze! Ligt bij mijn moeder op zolder. Eén van de weinige knuffels die bewaard is, maar kan hem zeker missen voor iemand die hem harder nodig heeft. Laat maar weten als het nodig is.

Edit: die van mij is niet meer zo mooi als die op de foto… Maar hij lag / stond vooral op mij bed, heb er weinig echt mee geknuffeld / geslapen ofzo.

9 likes

hoe kan hij nou te kort zijn haha
ik zit met 1.60 juist in de situatie andersom, alle puffers die midi horen te zijn komen tot mn enkels
ik ben ook al een paar avonden op zoektocht dus heb er aardig wat gezien haha, ik kijk nu wel beter naar lengte van het model, en dan probeer ik in te schatten hoeveel cm hij dan lager zou komen bij mij.

bij mij komt die van de monki tot mn enkels, en die is heel warm. de binnenmouw weet ik even niet heb, heb hem 1x geleend van een vriendin (in een maat te groot, of mss zelfs 2 maten, dus goede maat xs was waarschijnlijk een mooie lengte geweest)

en van khujo is er nu eentje naar me onderweg, model torino. link

en misschien die van airforce?

Oh wauww!!! Jaaaa super super graag. Kan ik je een bericht sturen?

Misschien kun je hier ook nog kijken!

1 like

En @SemM hoe meer beren hoe beter! Ze verslijt ze bij het leven en ivm Corona moet die nu vaak gewassen worden en dat zachte gaat er dan steeds sneller vanaf. Dus als het jullie ook lukt, zou dat super zijn :relaxed:

Je zou eventueel de AH nog kunnen benaderen? Ik verwacht niet dat zij nog een geheime voorraad hebben maar misschien kunnen ze je op een bepaalde manier toch verder helpen.

1 like

Misschien de forum-jas van Uniqlo? Ik ben 1.67 en bij mij komt hij tot iets van 8 centimeter onder mijn knieën. Hij heeft niet zo’n dubbele mouw, maar er zit wel elastiek bij je polsen waardoor hij mooi strak aansluit en ook goed om handschoenen heen blijft zitten. Ik ben er heel blij mee!

@apeiros Misschien is deze ook iets voor jou?

https://www.uniqlo.com/eu/en_GR/product/women-seamless-down-long-coat-439720.html