Het 'help ik zoek'-topic

Vanilia, collectie lente/zomer 2021 als het goed is!

2 likes

Yes klopt, thanks helaas niet meer onlineverkoop vinden 🥲

Klopt. Vanilia houdt soms een sample sale waarin ze oude collecties verkopen. Misschien kun je dat in de gaten houden?

1 like

Iemand een idee voor een webshop waar ze dit soort keramiek verkopen?

1 like

vriendin heeft zoiets van Made!

1 like

Iedereen bedankt die mij heeft geholpen met de zoektocht naar een nieuwe kussens. Ik heb inmiddels bijna een maand een kussen van Yumeko van natuurlatex waar ik tevreden ben en aan kan wennen! Kostte wat maar het was duurzaam en precies datgene wat ik zocht qua steun :smiley: .

3 likes

Jay Hill of Made

Iemand die toevallig kan helpen met een lange zwarte puffer jas? Onderstaande jas heb ik besteld (nadat ik die van m’n vriend heb gedragen die dezelfde jas heeft, maar dan in een model voor mannen en een maat M), maar hij is helaas te kort voor mij. Als hij 15-20 cm langer was, dan was hij perfect :sob:

De jas moet sowieso waterafstotend zijn, met een lengte van ongeveer tot aan m’n kuiten (ik ben 1.56 m). Langer mag ook, maar moet niet tot over m’n enkels komen.

Het liefste heb ik ook nog een dubbele mouw, waarbij de binnenste mouw nauwsluitend is. Weet even niet wat hiervoor de benaming is, maar in ieder geval zoals op de foto :sweat_smile:

Kan je niet gewoon mannen model kopen als die je fijn zit? Of lees ik dat verkeerd

Nee, je leest het niet verkeerd, ik ben half van stof :sweat_smile:

Die van m’n vriend was té oversized en de mouwen zijn veel te lang. Ik had hem recent een keer aangetrokken om ‘s avonds snel naar de supermarkt te gaan en hij was verdomd warm! Vandaar dat ik dezelfde jas wilde, maar helaas is hij qua lengte te kort :pensive:

1 like

Ik ben op zoek naar een elektrisch bovendeken, dus waarmee je lekker op de bank kunt zitten. Zag op bol een aantal mogelijkheden maar de reviews zijn dan zo wisselend dat ik echt bang ben voor een miskoop. Eentje van Nuvoo en Distinq bijv. Heeft iemand een aanrader of ervaring?
Eenpersoons is prima, liefst meerdere warmtestanden om uit te kiezen

(Had dus eerst mijn oog laten vallen op dat snuggle plaid van de Hema maar die is niet meer online verkrijgbaar)

Ik heb deze een paar weken terug bij de Hema gekocht.

Hij is online uitverkocht zie ik, heb hem in de winkel gekocht. Ik vind hem ideaal, heeft meerdere warmte standen en kan ook uitgewassen worden.

Oh ik zie nu dat je die al in je hoofd had. Mocht je hem willen kan ik hem wel bij mijn Hema halen en naar je opsturen.

1 like

Ahh dat is lief! Ik kan ook de hema hier even bellen met de vraag of zij hem hebben, helemaal niet aan gedacht, maar click&collect kan natuurlijk wel. Anders zou ik misschien wel van je aanbod gebruik willen maken!

Edit: net gebeld en zij zag dat het in geen enkel filiaal meer verkrijgbaar is dus dat is helaas vette pech voor mij haha

1 like

Ik heb deze en ik ben er tevreden over:

1 like

Ah dat is jammer! Dan hoef ik mijn Hema ook niet meer te vragen als ze het gecheckt heeft.
Hopelijk vind je een andere.

2 likes

Loods5 heeft van hun eigen merk een servies dat hierop lijkt: odile. Wel zwarte spikkels ipv bruin.

1 like

Ja, super! Dit is precies wat ik zoek en relatief betaalbaar is

1 like

Ik weet niet waar ik dit moet plaatsen, let me know als die ergens anders moet. M’n familie is op zoek naar deze beer. Is van hun gehandicapte dochter en het gaat echt om deze beer, was onderdeel van een beren familie van de ah zeker 25 jaar terug.

Iemand enig idee?

1 like

Ik heb die familie gehad! Zal eens aan mijn ouders vragen of die nog op zolder ligt, maar ben er bang voor…

1 like

Huh ja wij hadden deze ook vroeger. Ik ga navraag doen

1 like