Een iets langere uitleg (als je er nog op zit te wachten)
Amir is dus de biologische vader, maar hij heeft ook het kind ter wereld gebracht - Bing zat op dat moment vast in Maastricht voor Boks. En vervolgens ging hij achter Bing en Nina’s rug om steeds stiekem op zoek bij Max, die nog in de couveuse lag en noemde hem Ravi. Toen Bing een eerste ‘huidcontact’ moment had (baby lag op zijn blote borst) zag Amir dat en wilde hij dat ook heel graag, dus ging hij dat stiekem ook doen. En Bing betrapte hem daarbij, Amir probeerde het uit te leggen, en noemde Max toen ook Ravi, waarop Bing helemaal freakte.
Gevolg - hele hoop gesteggel en Nina schoof langzaam naar Amirs kant, dus toen ging Bing maar doen alsof ie het allemaal helemaal prima vond en ondertussen zette hij dit hele plan op.
Ik vind het wel typisch Bing, maar ze zijn zo ontzettend snel gegaan van vrienden en dankbaarheid naar dit, dat ik het wat ongeloofwaardig vind. Als ze nu wat meer tijd eraan besteed hadden om te laten zien dat Amir echt te opdringerig bleef, ook nadat Bing het probeerde te accepteren en eerst wat minder drastische dingen probeerde… etc… Maar helaas, het leek echt wel van het een op het andere moment.
Aan de andere kant vond ik dat gorilla gedrag van beiden rondom die baby ontzettend irritant, dus misschien is het wel goed dat het zo snel ging