JAAAA gtst topic, heerlijk. Ik vond het echt lang hartstikke saai en dat ik maar Ć©Ć©n keer per week keek, maar de laatste tijd is het vet spannend, zelfs zodanig dat ik ook meekijk met videoland, dus even in een spoilertje de nwe van vandaag
spoiler afl 4/7/2018
Dat met die bruiloft van sjoerd en aysen zat er toch vet dik aan te komen? Ze hebben sjoerd super vaak in beeld gehaald dat ie raar keek, of iets raars zei, totaal niet liefdevol tegenover aysen. Ik dacht dat ie de bruiloft wel zou doorzetten, maar vervolgens op die zogenaamde wereldreis haar ergens zou dumpen en aan dr lot zou overlaten, of misschien wel vermoorden (je weet het maar nooit in gtst). Maar ik had wel duidelijk het gevoel dat hij Ć©cht niet van aysen hield en haar had vergeven.
Maar wat een loser hoe hij het zo heeft aangepakt, gatver. hoop dat ie lekker lang wegblijft.
En waar de balls heeft loes nina verstopt?
Oja en Q en lana vind ik ook helemaal niks. Vind hem Ć©cht een lieve leuke jongen, maar die meit, verschrikkelijk.
OJA en nog 1 ding, waar sloeg dat begin op dat rik tegen zoān meisje zei: jaaa moet je maar van de alcohol en die vette troep afblijven? Zoān vreemd stukje.