Hoe snel zijn hechtingen opgelost? Ik had 1 hechting voor het ‘gemak’ na mijn bevalling maar dat is inmiddels 2,5 wk geleden en hij zit er nog volgens mij
Maar bestaan die laatste pessaria ook nog steeds en worden die nog verkocht?
Hier kun je er 1 bestellen, maar andere pessaria worden aangemeten door een gynaecoloog, dus dat dit one size fits all is vind ik mogelijk wat dubieus.
Kan je verloskundige die niet verwijderen? Die doen dat vaak wel na een tijdje of als ze te straks gaan zitten.
Graag! Ik stuur je even een pbtje!
Ja, wilde daar eind vd week ff naar toe bellen! Maar dacht even hier vragen
En een vrouwencondoom / receivers condom @Sawadee? Schijnt wel anders te klinken omdat het plastic is dus meer kraakt, maar je voelt elkaar wel beter (omdat het plastic is en geen latex dus geeft beter warmte door).
Oh ieuw!! Dan heeft de verloskundige uit t ziekenhuis gelogen . Ik ga maar mn vriend vragen of hij wil kijken of die hechting helemaal weg is en anders ga ik bellen naar de verloskundige()
@Krabsalade ik heb geen idee. Door de koper spiraal heb ik een ernstige ontsteking gehad met ziekenhuis tot gevolg. En bij andere anticonceptie (pil/implanon) word ik niet ongesteld of juist door mijn strip/implanon heen of weken achter elkaar.
Haha dit doet mij denken aan wat mijn huisarts tegen mij zei toen ik mijn spiraal liet verwijderen en geen nieuwe wilde.
Zij: heb je een partner?
Ik: ja, ik ben getrouwd
Zij: willen jullie beginnen aan kinderen?
Ik: nee, voorlopig niet
Zij: denk er aan om dan wel veilig te vrijen met condooms en daarbij een zaaddodende pasta te gebruiken.
Hahaha alsjeblieft zeg. Zaaddodende pasta?? Alleen het woord is al genoeg om mijn hele libido te laten verdwijnen.
Hahaha. Op de een of andere manier heb ik nu een associatie met Koenraads Kleefpasta (Pipi Langkous)
Hahaha die groene smurrie in je poenie smeren, lekker hoor
@Krabsalade ik had met de spiraal en implanon regelmatig dat ik een maand lang non stop ongesteld was en dan weer 1 week niet en dan weer 4 weken wel. En door die ontstekingen durf ik het niet meer aan en is mij ook aangeraden om het niet meer te proberen .
Ik heb een hechting in Mn onderarm die op zou moeten lossen maar die ik nog steeds zie. Ik zie een schemering van een blauw/groen draadje. Niet een puntje, maar echt een lijn, die arts had het ook op een ‘bijzondere’ manier gehecht. Maar ik lees nu dat dat eruit gehaald kan worden? Bij mij denk ik niet… het is inmiddels denk ik zo ingekapseld?
En ik ben gisteren van een kruk gevallen, zittend, en u heb ik op Mn pees die van je voorvoet naar je enkel loopt een rodig bultje. Je ziet ‘m niet altijd, bij bepaalde houdingen. Misschien zit ‘ie er al langer dat weet ik niet. Ik weet ook niet of het iets met die val te maken heeft, maar ik kan toch gewoon aankijken of het vanzelf weggaat?
Bij mij was rond de 2,5-3 weken na de bevalling echt op zn kutst (jajajaja) qua hechtingen die “zouden oplossen”. Ik had toen allemaal losse draadjes hangen want had er een stuk of 10. Maar met douchen voelde ik dan altijd en soms ging er dan weer een draadje weg. Dus uiteindelijk vallen ze er wel uit, maar daarvoor is echt mega oncomfortabel!
Zeg @Krabsalade. Ga eens even van je airco genieten.
Ksssst, laat ons kwakzalvers het maar oplossen
Dank je! Ik heb even een telefonisch consult gehad want ik vertrouwde het niet helemaal. De arts zei ook, paracetamol en evt ibuprofen tegen de pijn en afwachten (behalve inderdaad als ik me ziek voel of er meer verandert). Wel fijn om die geruststelling te hebben want het ziet er best raar uit en het voelt echt vervelend, ook als ik mijn hoofd draai of er 's nachts in mijn slaap per ongeluk op ga liggen. Ik vermoed iets van een ontsteking want mijn oor voelt ook een beetje gek. De klier zal wel hard aan het werk zijn. Hopen dat het snel wegtrekt!
Nee dat bultje zat er niet, ik heb die voet heel vaak heel grondig geïnspecteerd vanwege enkelbandletsel… en oog voor detail heb ik ook
Maar ik kijk gewoon even of het blijft zitten en of het verandert/pijn doet etc.
Thanks!
Thanks voor je reactie. Ben toch langsgeweest heb een crème gekregen, is al stuk beter nu alleen van binnenin nog ruw ofzo haha.
Ik heb een paar jaar geleden een keer mijn onderlip verbrand door de zon. Nu blijft dit een beetje een kneuzige plek, want elke keer als ik een tijd in de zon heb gezeten dan wordt het precies daar weer gevoelig. Valt hier iets tegen te doen? Ik smeer het nu in met speciale lip-spf/balsem en ik heb geen idee of dat wel zinvol is, maar niet smeren voelt ook niet echt lekker.