Nee dat verschilt ook gewoon bij iedereen, ik was direct de volgende maand ongesteld en andere meiden pas na 100 dagen weer
Ja dat snap ik wel, maar ik verwachtte eigenlijk wel dat er bepaalde richtlijnen zijn wanneer je bijvoorbeeld toch even de huisarts moet bellen. Of gewoon de meest voorkomende klachten en hoe vaak ze voorkomen (zoals op bijsluiters), ipv dat je lijstjes vind waar random mensen last van gehad hebben (en onduidelijk is of het door het stoppen van de pil komt)
@Nox Ik zal eens zoeken
Je stopt met een medicijn, dus er zijn geen regelmatige bijwerkingen, het is je eigen lijf/cyclus, daar krijg je geen bijsluiter bij. Op bovenstaande link staat wel waar je op moet letten als je menstruatie onregelmatig blijkt, en overleggen met je huisarts/de assistente mag natuurlijk altijd.
Ik denk dat je me verward met iemand anders? Voor zover ik weet heb ik geen last van haaruitval
Ik slik antibiotica tegen een borstontsteking, maar die moet of 1 uur voor het eten of 2 uur na het eten ingenomen worden. Ik zit nu te wachten tot ik deze over een uur kan nemen, maar ik heb tot nu toe in die tijdsblokken niets gedronken ook. Mag dat wel? Ik heb echt mega dorst namelijk?!
Welk middel is het? Meestal mag het niet samen met eten omdat het dan te lang of te kort in je maag blijft en niet goed wordt opgenomen, drinken heeft daar niet zoveel invloed op.
Het is flucloxacilline mylan 500 mg (weet niet of dat laatste ertoe doet?)
Het advies zegt innemen met bij voorkeur een vol glas water, dan kan ik me niet voorstellen dat drinken ervoor of erna slecht voor de opname is, gewoon doen!
Thanks!
Het is helaas nog niet over maar ik moet wel zeggen dat ik me er de afgelopen tijd echt heeel erg druk om heb gemaakt. Ik was er echt constant mee bezig en kon het geen seconde loslaten, maar ik besefte me ook dat die stress het al helemaal niet beter zal maken. Ik heb het nu een paar dagen echt veel beter los kunnen laten en dat hoop ik vast te houden. En dan hoop ik echt dat het snel beter zal gaan
Weet iemand of er een partner mee mag naar het ziekenhuis of dat dat nu met het huidige coronabeleid echt een no go is?
Ben vandaag voor de tweede keer naar de huisarts geweest met een knobbel in mijn nek, hij was gegroeid en moet morgen meteen heen voor een echo. Het zal vast meevallen maar vind het toch wel fijn om iemand mee te nemen. Wil alleen niet dat vriendlief of mams vrij neemt om vervolgens geweigerd te worden.
Op de site staat er niks over en de afdeling kan ik niet meer bereiken.
Bij mij mocht het tot nu toe niet, ook niet toen ik vorige week geopereerd werd, alleen bij het ophalen. Dat mocht wel vanaf de dagopname. Bij de oogpoli mocht het afgelopen jaar ook niet.
Hier is het een no go, maar wellicht verschilt het per ziekenhuis. Al zal die andere denk ik sowieso in de wachtruimte moeten wachten als ie wel mee het ziekenhuis in mag, dus zou er eerder voor zorgen dat er achteraf iemand is. Vind het zelf gezien de huidige situatie sowieso ook niet gepast om eerlijk te zijn, anders wanneer het uiteindelijk wel ernstig blijkt te zijn, maar nu iig nog niet.
Snap wel dat je het spannend vind, veel succes en hopelijk is het niks bijzonders!
Ik wil je niet aan het twijfelen maken maar hier mag je wel samen, maar ligt aan de poli denk ik. Ik ben op 3 polis geweest, oa ook echo en mochten wel samen.
Ja ik heb het vorig jaar in de strenge lockdown ook gedaan in Dec omdat ik toen ineens doof was aan 1 kant en persé iemand mee wou. Toen deden ze ook helemaal niet lastig. Maar vind het echt rottig als iemand vrij neemt voor niks… begrijp ook dat ze er niet op zitten te wachten gezien de cijfers. Maar alleen is ook gewoon beetje a relaxed haha
Ik heb een hypothetische vraag. Kan je hetzelfde buikgriepvirus opnieuw krijgen? Onze baby heeft het gehad, ik heb het nu. Stel dat ons andere kind het nu van mij krijgt, terwijl ik net opgeknapt ben. Kan ik opnieuw besmet worden?
Exact hetzelfde virus niet. Je hebt ip antistoffen nadat je t zelf hebt gehad dus dan wordt je niet opnieuw ziek. Soms kan t wel zijn dat er meerdere vergelijkbare virussen heersen en dat het lijkt alsof je opnieuw aangestoken bent maar dan is t net een andere
Ik mocht vandaag wel mee maar mijn vriend mag niets tillen en moest wel voor een week kleding/spullen mee. Die hij zelf nooit had meegekregen dus denk dat het daarom okay was.
Ja snap ik, waarom bel je niet even om het na te vragen?