Het grote medische vragen-topic #2

Dankjewel voor de tip! Ik voel als ik daar zelf een beetje ga masseren wel dat het vrij pijnlijk is haha, dus denk dat het daar weleens vandaan zou kunnen komen :exploding_head:

Misschien TMI menstruatie

Ik ben afgelopen zaterdag ongesteld geworden (5 dagen te vroeg en zonder buikpijn rugpijn etc) en het is alleen maar oud bloed? Nog steeds geen helderrood bloed, heel vreemd. Weet iemand wat het kan zijn en/of ik er iets mee moet? Haha

Kan het een innestelingsbloeding zijn?

Ohjee

Dat zou kunnen ja, maar ik dacht dat die maar twee dagen duurde of zo?

1 like

Ik heb geen idee, het kan wel een paar dagen duren heb ik begrepen. Misschien voor de zekerheid een testje doen?

Ga ik morgenochtend doen. Het bloed is wel elke keer een tampon vol (lekker praatje dit), en ik dacht dat innesteling een paar druppels was. Maar goed, kan natuurlijk ook bij iedereen anders zijn!

1 like

Ja, het zou ook een lichte menstruatie kunnen zijn natuurlijk. Heb je misschien een vaccinatie gehad of ziek geweest/stress gehad. Volgens mij kan je menstruatie daar ook anders door zijn. Maar misschien toch fijn om het zeker te weten. Succes, hopelijk zet het snel door of stopt het want zo tussenin is ook maar irritant.

Ik heb wel mn tweede vaccinatie gehad een paar weken geleden, misschien is dat het ja! Iig bedankt voor je advies, ik hou je op de hoogte :joy:

1 like

Ik heb bijna hetzelfde al 10 dagen voor mijn eigenlijke menstruatie elke dag een heel klein beetje bloedverlies en ook steeds oud bloed, heel af en toe helder rood. En ben echt nooit onregelmatig ongesteld of heb tussentijds bloedverlies… zit ook te twijfelen of ik hier nu iets mee moet

Jaa zo kut… Ik heb gewoon nog 0 helderrood bloedverlies gehad, snap er niks van. Naja morgen maar testen en anders moeten we door :joy:

Ja same, maar ik denk dat het bij mij teveel bloed en te lang bloedverlies is voor een innestelingsbloeding. Na hopelijk iets eenmaligs

1 like

Ik heb dit deze maand ook meegemaakt. Week te vroeg ongesteld geworden en drie dagen oudbruin bloed/afscheiding, dacht ook aan innesteling en toen kwam het toch nog door. Kan misschien ook door de hittegolf zijn geweest? Succes in ieder geval!

1 like

The saga continues want ik heb nu ook nog een schimmelinfectie erbij. Heb het zo slecht naar mn zin :expressionless:

Iemand ervaring met een tanden knars bitje? Ik heb al zo’n 10 jaar kaak problemen en heb me er eentje laten aanmeten (omg duur!!).

Maar mijn probleem is dat ik het zo onmetelijk goor vind, echt niet te doen zo vies. Ik walg van dat ding, al dat speeksel. Ook al is het van mezelf. Ik heb het nu pas twee dagen gebruikt.Ik zit nu aan mijn lunch en moet er nog aan denken… het liefst zou ik het elke dag poetsen met bleek of schrobben met tandpasta. Op een gegeven moment zei mijn tandarts jaaa het kan dat er tandplak op gaat groeien. :nauseated_face:

Iemand tips hoe ik het het beste schoon kan maken?

Ik maak de mijne gewoon schoon met een tandenborstel en afwasmiddel

1 like

Ik doe altijd gewoon poetsen met m’n tandenborstel en tandpasta en t bakje waar die inzit vul ik met water en tandpasta en dat schud ik dan even flink zodat die ook enigszins schoon is

2 likes

Overdag in een bakje steraden met water leggen? Zoals een kunstgebit haha. Dat deed ik met m’n blokbeugel.

1 like

Mijn vader doet hem in zo’n kunstgebit reiniger, water met zo’n bruistablet. Al is die nog steeds goor, maar die man is gewoon te gierig om een nieuwe te halen na 15 jaar.

1 like

Oh wauw, ik moet ieder jaar een nieuwe omdat ik er doorheen bijt :sweat_smile:

1 like

Mijn tandarts zegt dat het slecht is, maar ik borstel m inderdaad ook dagelijks met een andere borstel en wat tandpasta. Dan maar wat sneller een nieuwe kopen

1 like