Het Groningentopic

Echt, als je nog nooit bij broodje van eigen deeg geweest bent, gaat heen! Die amandelcroissants en de baguettes, echt zo waanzinnig lekker

5 likes

Die zit richting de Vismarkt toch? Op dat rijtje naast de Korenbeurs?

Iets verder in de brugstraat inderdaad, tegenover de albert heijn, en naast de beren. Vaak te herkennen aan de rij die er buiten staat!

1 like

Ja die bedoel ik ook! Kon even niet op de naam van de straat komen. Ik sla hem dus altiid over omdat ik geen zin heb in die rij. Toch maar eens in gaan staan dus.

Weet iemand toevallig nog een huurhuis rond de 800 euro? Aan de westkant van de provincie? Het is echt zoeken naar een speld in een hooiberg
:pleading_face:

1 like

Oeh dan ga ik die binnenkort proberen :smiley:, dankje voor de tip!

Dank voor de tip! Ben er gelijk heen gegaan haha. Ik ben nieuw in Groningen en volg iedereens tips over van alles maar gewoon op :grin::grin:

15 likes

Ha wat heb je gekocht? En was het lekker?

1 like

Welkom in Groningen :sunglasses:

2 likes

De amandelcroissants! Waren erg lekker :slight_smile: Ik wist alleen niet of ik met of zonder chocolade moest nemen dus heb maar zonder gedaan.

@Pimpelmees dankjewel! :slight_smile:

1 like

Oh die chocolade zijn volgens mij met pistache! Ook super lekker!

Oeh, dat klinkt ook lekker! Ik vroeg om amandelcroissants en toen vroeg ze ‘met of zonder chocola?’ dus ik denk dat ze dan ook amandelcroissants hebben met chocola? Dan neem ik die de volgende keer wel :smiley:

Ik overnacht binnenkort een nachtje in Groningen en ik zoek een hotel met een 1 pers kamer met een bad. Heeft iemand toevallig tips?

Ik zag dit net op Sikkom voorbijkomen. Die drive-in lasershow lijkt me echt vet!

5 likes

Wow! Super vet haha. Wij gaan denk ik op kerstavond. Dan moet het vast wel rustiger zijn. Lijkt me echt heel gaaf om bij te zijn.

Leuk! Mijn vriend en ik willen ook kerstavond gaan. Misschien komen we elkaar dan wel tegen haha.

Haha dat zou leuk zijn! Ik weet inmiddels hoe ik je kan herkennen haha dankzij het kringloop topic haha. :laughing:

Ik hoop trouwens dat het niet al te druk wordt.

Als jij dan weer hetzelfde mondkapje op doet kan ik je ook herkennen haha.

Ja hoop het ook. Maar denk dat het wel goed komt. Dat terrein is echt mega.

Ja deal haha. Heb je verder ook nog plannen voor de feestdagen?

Qua Groningen dingen of gewoon? Ik werk met kerst beide dagen en ga tweede kerstdag naar m’n schoonouders. Met oud&nieuw ben ik bij vrienden op het platteland haha. En jij? M’n vriend en ik wilden in zijn vakantie allemaal dingen ondernemen in de stad die nu niet door kunnen gaan, dus we moeten even wat nieuws verzinnen. Ik denk dat we die kunstroute een keer gaan lopen die ik hier boven noemde en ik wil eigenlijk ook nog in het donker naar dat steegje Via Vecchia voor de lampjes, maar volgens mij is dat dit jaar maar tot 17.00 steeds :sweat_smile: Overdag is het toch minder magisch haha.