Het grappige posts die onder elkaar staan topic

Oeps dat had ik dus niet door. :sweat_smile:

Dit hoort allemaal bij elkaar haha

1 like

@Luzarl heeft nooit last van krimpende cavia’s. Ligt dat aan de kwaliteit van haar cavia’s of aan de gebrekkige waskunsten van @Loempia?

7 likes

Neh
Ik vind dit topic stom en het gifje van Taylor Swift past hierbij

1 like

Niet in reactie op jouw post maar ik vond het punt dat iemand laatst maakte over dat hier misschien posts worden gedeeld uit topics die members only zijn heel valide en het verbaast me dat daar niet meer respons op is gekomen.

6 likes

Ik vind het sowieso een beetje gek dat posts uit andere topics erbij worden gehaald. Daar kun je het nog zelf verwijderen (jaja het blijft het internet wat iedereen kan lezen en opslaan).

Misschien kunnen we een lijst aanleggen “Jantje en Pietje vinden topic niet leuk en wensen geen onderwerp van een grapje (…) te zijn”.

1 like

Ik vind dit topic ook zelden daadwerkelijk grappig :sweat_smile: Maar wanneer het wel grappig is volstaat een reactie onder desbetreffende posts van “haha deze posts onder elkaar” ook wel en dan kan iedereen die dat grappig vond dat liken :stuck_out_tongue:

1 like

Ik word super zenuwachtig van dit topic. Als ik iets ‘leuks’ zie ga ik super gehaast screenshotten, bijsnijden, uploaden en maar hopen dat ik de eerste ben. Die stress heb ik niet nodig in mijn leven :rofl:

2 likes

Ik zie dat ik in juli 2019 een zelfde soort mening over dit topic heb geliked. Er is niks veranderd aan mijn humor. Maar goed. Verder met grappige posts onder elkaar!

2 likes

Maar dit topic is uit oktober 2019? :grinning:

Oja klopt, ik kan het nu niet meer vinden. Geen nieuwe ergernissen aan dit topic in ieder geval.

1 like

Dat was ik! Maar dit was geen post uit MO hoor. Wel alsnog verwijderd want als je niet gescreend en gedeeld wil worden in een ander topic is dat natuurlijk gewoon duidelijk.

2 likes

Ik vind het meeste hier ook niet zo supergrappig maar deze post woont nog altijd rent free in mn hoofd

4 likes

:couple_with_heart_woman_man::woman:?

44 likes

6 likes

@Batalash is wel heel enthousiast over de waterpokken. Hopelijk ervaart @Printemps het ook zo…

7 likes

20 likes

Voor diegenen die niks grappig vinden en alleen maar zitten te zeiken, het is heel eenvoudig, don’t visit this topic. Doeiii.

4 likes

@VickyViolence
@Deurklink

38 likes

@Panda :v:
@Nysmn

17 likes