@Nysmn heeft nog wel wat tips om kattensoep lekkerder te maken @Marsepein
Je hoopt dat je filmavond je n beetje geruststelt? Nou forget it, want er komen kakkerlakken en reptielen. Maar hopelijk is t verder wel leuk.
@camper vraagt zich af of De vernoeming naar Kim Jong-ill oorspronkelijk een kinderboek was. Ik denk alleen dat dit boek @Lemongrab geen groot succes zal worden in Noord-Korea.
Haha ik kwam deze ook posten!
Ik vond dit grappig onder elkaar
Zo lijkt t alsof @Hendrik de kaaskroket uit de verzameling van @Raymond de highlight vindt
@Karl_Lagerfeld gelooft nauwelijks dat vrouwen ook werken en zou het echt niet kunnen hebben dat voor haar ineens het geval was
@tessel
AHAHAH:joy:
Gelukkig kunnen we altijd rekenen op de goede adviezen van @Soy.peor, met vandaag: hoe kom ik van sombere gevoelens af?
Ik denk dit sowieso wel vaker over posts hier, best wel regelmatig komen er screens uit member only voorbij. Zijn daar geen regels over ofzo? Ik bedoel mensen kunnen het vast wel zelf laten weten als ze het vervelend vinden dat het hier gepost wordt, maar eigenlijk best gek dat je iets in een members only topic plaatst en het dan ook op een meer openbaar topic wordt gezet.
Maar misschien is dat al eens besproken.
Hhahhaha ik wilde deze ook komen posten. Ik identificeer me zooo erg hiermee.
@Nescio post docjes en @Nysmn is door dit schoeisel opgepakt geweest. Laklaarzen is lak aan alles? en dat kan de politie niet bekoren?
Vond het nogal een lullige opmerking van @Dombo dat ze de outfit boven zich bij de naam boven zich (@Verslapen) vond passen
(Heb m even zo gescreenshot zodat de foto niet hier staat)
De hond van de buurvrouw van @Soy.peor eet volgens @druppels de hutspot van de auto af nadat hij over de schutting was geklommen. Dus de viervoeter komt niet de afvalpas jatten zoals @Spaarlamp voor mogelijk acht.
Maar dit zijn toch ook gewoon reacties op elkaar?