Het grappige posts die onder elkaar staan topic

Niet precies onder elkaar maar ik vond het wel grappig. @mikselke is onder de indruk dat @Xiomara zelf deze fancy kaasplank heeft gemaakt en @Demelza wil graag het recept.

39 likes

Easy does it; beetje moedermelk en sterilisatie done! @Mhysa en @Mrsyess

14 likes

Dit is wel de gemiddelde minion-reactie onder de posts van Cynthia :smiley:

3 likes

Niet precies onder elkaar, maar wel allebei als antwoord naar @Spaarlamp: @Leverworst weet niet zeker of de oom van @Sugarsnap al een doodskist heeft uitgezocht dus vraagt ze of haar vriend z’n waterpas meeneemt :joy:

4 likes

De vader van @August heeft dezelfde laarsjes als die @stofdoek besteld heeft en ze zitten heel lekker!!

24 likes

Screenshot_20210421-205701_Chrome

Hahaha @pastelzwart exposed @zora

33 likes

Yesss I Made it!!! (Niet expres gedaan trouwens haha)

2 likes

20210422_085417

Heftige sentimenten over met zonder jas naar buiten gaan

55 likes

Screenshot_20210423-220509_Chrome

8 likes

Screenshot_20210425-220747_Chrome
@Meka @seveneleven

7 likes

image

@Bergamot had een fuckload aan kipsate gemaakt voor de bbq maar twee personen hadden daar niet genoeg aan.
MAAR INEENS HERINNERT ZE ZICH DAT ZE DAT ZELF GEWOON WAS OMDAT ZE GEEN VEGETARIËR MEER WILDE ZIJN EN GROTE STUKKEN DOOD BEEST KLAARMAKEN GEWOON LEUK VINDT :joy:

haha @Bergamot het is net of je ineens weer wist hoe het nou ook alweer zat. Oh ja!
image

8 likes

Nou als je een keer bij mij komt barbecuen dan gaan we geen skere supermarkt riblappen half rauw eten maar komt er iets echt leuks/lekkers uit dat ding

2 likes

Deal maar ik eet geen vlees :joy:

2 likes

Gelukkig kunnen we ook heel goed nachos maken en pizza!

3 likes

afbeelding

Niet mijn idee van een leuk restaurant of lekkere maaltijd…

16 likes

In het Show je laatste aankopen-topic

20 likes

Wow ik dacht even hè?! In het boek zie je haar dan wel, die marleneke en in de film nog beter?! Hoezo weet ik dit niet…

Maar toen kwam ik er achter dat het over twee verschillende dingen ging. Laat maar.

@Snoeptomaatje En @Salmiak

9 likes

@Vaiana staat op de profielfoto van @Sax :open_mouth:

8 likes

@Reflect wil haar ervaringen met Palladiums alleen delen in een privégesprek.

6 likes

@K4as @Nysmn
Denk het wel hoor!

25 likes