Het grappige posts die onder elkaar staan topic

Ieghhhhhhh :tired_face::tired_face::tired_face::tired_face::tired_face: dat was bestemd voor Farid!

3 likes

Jaaaa jaaaa! Je mag er best voor uitkomen hoor, whatever floats your boat meid, haha

2 likes

(Sorry @Twijfelkont, ik maak je situatie niet belachelijk maar ik vond de posts bij elkaar wel grappig).

29 likes

Hahaha die kruispunt tussen verschillende wegen alsof het over wel/geen biertje gaat. Ga stuk :joy:

5 likes

je zou die innerlijke dialogen hier eens moeten horen joh :stuck_out_tongue_closed_eyes:

4 likes

Waterweg? Gaan we dan naar Sexbierum of Wijngaarden?

2 likes

@Bergamot wil graag een huisje voor logees en @anon42392789 wil weten of ze die dan gaat slachten. Bergamot denkt van wel :joy:

5 likes

Ik snap best dat @bergamot wil weten wat voor vlees ze in de kuip hebt, maar ik zou ik niet op visite komen als ze mij aan mootjes zou hakken.

2 likes

Voornemens he! Misschien zijn we wel veel te gehecht aan de visite om het ook daadwerkelijk te doen :kissing_heart::sweat_smile:

Als ik een nieuwe vriescombinatie zie in het ‘Show je laatste aankopen’-topic dan weet ik wel hoe laat het is.

3 likes

@Soy.peor @Nefertiti
Ja ipv die drie haartjes moeten paaseieren/knotwilgen helemaal kaal.

Snap de populariteit van kinderen ook niet

52 likes

Het maakt @Nova niet uit dat de jurk wat groot valt, want die gaat ze toch als soepkom gebruiken.

@midheavenmoon

34 likes

@macaron is de buurvrouw van @Panda

54 likes

@anon42392789 @klaariskees

18 likes

Review van het nieuwe model satisfyer, vooral benieuwd hoe erg het je uitput @Stateofmind @Merrow

6 likes

@anon42392789 zat te wachten tijdens de meeting, maar @Alchemy kwam godver niet opdraven want die zat naar rolschaatsfilmpjes van Lotte te loeren.

11 likes

Hahahahahahaha sorry @anon42392789 ik had het druk

1 like

In een discussie in het forumergernissentopic over drugs haha
@Janniebeton @Wonderland

25 likes

No lies detected

4 likes

@anon4388265 lijdt volgens @EllaFitzgerald aan een wel heel ernstige pindakaasziekte

51 likes