Ieghhhhhhh dat was bestemd voor Farid!
Jaaaa jaaaa! Je mag er best voor uitkomen hoor, whatever floats your boat meid, haha
(Sorry @Twijfelkont, ik maak je situatie niet belachelijk maar ik vond de posts bij elkaar wel grappig).
Hahaha die kruispunt tussen verschillende wegen alsof het over wel/geen biertje gaat. Ga stuk
je zou die innerlijke dialogen hier eens moeten horen joh
Waterweg? Gaan we dan naar Sexbierum of Wijngaarden?
@Bergamot wil graag een huisje voor logees en @anon42392789 wil weten of ze die dan gaat slachten. Bergamot denkt van wel
Ik snap best dat @bergamot wil weten wat voor vlees ze in de kuip hebt, maar ik zou ik niet op visite komen als ze mij aan mootjes zou hakken.
Voornemens he! Misschien zijn we wel veel te gehecht aan de visite om het ook daadwerkelijk te doen
Als ik een nieuwe vriescombinatie zie in het ‘Show je laatste aankopen’-topic dan weet ik wel hoe laat het is.
@Soy.peor @Nefertiti
Ja ipv die drie haartjes moeten paaseieren/knotwilgen helemaal kaal.
Snap de populariteit van kinderen ook niet
Het maakt @Nova niet uit dat de jurk wat groot valt, want die gaat ze toch als soepkom gebruiken.
Review van het nieuwe model satisfyer, vooral benieuwd hoe erg het je uitput @Stateofmind @Merrow
@anon42392789 zat te wachten tijdens de meeting, maar @Alchemy kwam godver niet opdraven want die zat naar rolschaatsfilmpjes van Lotte te loeren.
No lies detected