Het geluk dat single zijn heet

:clap::clap::clap: heel goed!

1 like

Ik vind kerst ook juist zo chill als single zijnde. 1 dag familie (en dan niet moeilijk hoeven te doen welke dag) en 1 dag lekker chillen zonder verplichtingen en kerstfilms kijken.

6 likes

Ik zie dat het al benoemd is, maar ik ben ook zo blij om single te zijn met kerst! Gewoon de hele tijd door kunnen brengen mijn mijn eigen familie en niet geforceerd leuk moeten doen bij een schoonfamilie.

De jaren dat ik kerst vierde terwijl ik een relatie had vond ik echt ellendig. Ik wil gewoon geen koeientong eten bij iemand anders oma en wil ook niemand meenemen naar mijn eigen familie waar ik dan steeds op moet letten.

5 likes

Vanmorgen ontbeten met familie, vanmiddag op bezoek bij mijn broer in zijn nieuwe huis. En nu lekker met de hond op bank, onder de Hema warmtedeken, sushi besteld en al op, Disney film kijken en pyjama inmiddels ook al aan.
Heerlijk geen verplichtingen :ok_hand:t3:

8 likes

Ik vind het zo heerlijk dat ik geen schoonfamilie en verplichtingen heb (ja sommige mensen in een relatie weigeren ook die verplichtingen good for them) en vanavond ga ik volgens traditie met m’n andere single vriendengroepje (3 jongens/mannen) lekker onze boozy/smokey versie van een gourmet avond houden en IK HEB ER ZO’N ZIN IN.

Elk jaar weer fucking Chill (we zijn allemaal echt eeuwig single en happy that way) en ik vind het zo fijn dat ik m’n kerst altijd doorbreng met wie ik echt wil zo tussen m’n eigen familie en deze vrienden, echt love it :santa:t3: :christmas_tree:

17 likes