Het geluk dat single zijn heet

Oké een erg ongemakkelijke titel geworden muaha, maar zo fijn als het in het ‘thema’ blijft.

Ik voel me nu in de zomer zo sipjes als ik stelletjes zie, en meeste van mijn vriendinnen zijn ook serieus aan het daten/hebben een vriend, dus voel me heel zielig en alleen.

Maar er zijn ook veel dingen aan single zijn die ik heel erg fijn vind, en waar ik mezelf dan aan probeer te herinneren.

Zoals:

  • nooit verplichte verjaardagen van schoonfamilie (ik haaaatte al die fucking verjaardagen van opa die en neefje zo)
  • het hele weekend kluizenaar zijn zonder commentaar (behalve van mn moeder)
  • toegeven aan fantasieën over crushes zonder schuldgevoel

En: ik hou heel erg van alleen wandelen met muziekje op, ffe hoofd leegmaken. En mn ex was dan altijd beledigd en wilde mee/vond het raar.
Net even heerlijk een wandeling van een uur gemaakt zonder gezeur.

Brand los!

26 likes

Overdwars kunnen liggen in je bed :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nee ik vind dat er heel veel voordelen zitten aan single zijn… ik ben het al m’n hele leven en ik vind het heel fijn dat ik met niemand rekening hoef te houden. Alhoewel verliefd zijn heel leuk is, ben ik helemaal tevreden als single :blush:

11 likes

Ongeneerd flirten met wie je maar wilt.

Kan iemand me dat nog even leren btw :roll_eyes:

10 likes

Veel minder (kleine) irritaties en teleurstellingen
Natuurlijk is dit niet in iedere relatie zo maar vaak wel en bij mijn vorige relatie had ik hier ook echt last van

Flirten met jan en alleman

Meer tijd over hebben voor jezelf, je familie en vrienden

7 likes

Als ik geen zin heb om mijn benen of oksels te scheren, doe ik dat niet!

14 likes

Alleen slapen. Ik zou later (als ik ooit een relatie krijg) een extra, geluidsdichte slaapkamer willen voor mezelf.

11 likes

ik heb een relatie maar als ik geen zin heb doe ik dat ook zeker niet

10 likes

overigens ben ik in dit topic gekomen om weg te dromen want ja veel dingen mis ik wel nu ik een relatie heb. mAAR IK KRIJG ER OOK EEN HELE hoop voor terug natuurlijk!!1!!!1!

12 likes

Dat je geen verantwoording hoeft af te leggen aan iemand.

14 likes

Haha heb een relatie en dat doe ik ook niet als ik er geen zin in heb.

Haha hoezo dat 2e? Met gedrag?

Oh mijn vriend maakt dat niet uit als ik het een tijdje laat staan. :sunglasses::ok_hand:

Ja jongens laat ons lekker in onze single-waan denkende dat dat van ons is!!!1!1!1!!!

33 likes

Ongegeneerd de hele dag in pyjama rondlopen met de meest lelijke oma onderbroek omdat je ongesteld bent. Met je haar in een lelijke knot.
En dan lekker een jankfilm aanzetten met een slechte thuisbezorgd maaltijd

4 likes

Haha ok ok :heart:

1 like

Naar de wc gaan met de deur open.

5 likes

Ah ja dit is een goeie ja. Ik voel veeeeel minder druk om een goed huishouden te runnen sinds ik single ben. Manman, mijn schoonmoeder hijgde me altijd in mijn nek met dingen in het huishouden die ik niet goed deed. Maar ja, ik werk fulltime en zij heeft een man die werkt. Muhaha nu ben ik zoveel minder gestressed daarover

3 likes

Met niemand rekening houden, doen wat je zelf wilt, zeesterren in bed, flirten en zoenen als je dat wilt met iemand, sowieso gewoon met iemand hele avond kunnen kletsen of doen wat je wilt zonder dat iemand dat erg zou kunnen vinden, veel tijd voor vriendinnen, verslonsd thuis zitten, niet scheren ahh ik hou er wel van hoor :heart:

5 likes

Oooooh ja in dat geval +1 hier :redface:

1 like

He wat fijn dat jij hier ook weer bent :smiley:
Ik dacht dat jij alweer aan de man was, maar niet dus begrijp ik?