Het geluk dat een relatie heet

Dat is hartstikke rot dus het is niet gek dat je er onzeker van wordt hoor! Maar inderdaad, het kevert je niks op je daardoor te laten leiden!

Mijn vriend komt net thuis van een avondje stappen met vrienden. Vertelde dat een andere vriend van ā€˜m sinds kort een relatie heeft en dat ie heel blij is voor hem, maar dat hij wel ā€˜de hoofdvogel heeftā€™. ???

Ik weet niet of dit een Belgische uitdrukking is of dat ie gewoon dronken is, maar Iā€™ll take it as a compliment :tipping_hand_woman:t4:

24 likes

Gisteren hadden we een geslachtsecho en mijn verloofde zat daarna de hele avond stilletjes te glunderen. Ik smolt echt, werd daar zo gelukkig van maar ook heeeel nieuwsgierig omdat ik wil weten wat er in zijn hoofd omgaat. Maar bovenal dat hij zo glundert om iets wat wij samen hebben gemaakt.

25 likes

Wij zitten ook in twee verschillende werelden. Hij is IT consultant en ik ben dokter. Zijn ouders zaten wel in de medische wereld, dus hij begrijpt wel veel gelukkig.
Hij vertelt altijd veel over zijn werk, waar ik echt weinig van begrijp haha :sweat_smile:

We werken in dezelfde branche (media), maar wel totaaaaal verschillende banen. Ik werk bij de radio als journalist en hij bouwt decors. Ook af en toe voor het bedrijf waar ik werk haha, dat is dan wel weer leuk.

En hij mag niet altijd tegen me zeggen waar hij mee bezig is. Dat is wel irritant. Heeft dan weer te maken met opdrachtgevers die geheim willen houden dat een bepaalde show terugkeert o.i.dā€¦ Terwijl mijn werkgever daar dan weer totaal geen interesse in heeft. Niet onze business.

Mā€™n vriend en ik hebben iets heel dom maar leuks: we zijn naar een grote(re) stad verhuisd dus hier zijn vaker sirenes (en die gaan ook best hard, zeker als de ramen open staan). En om een of andere reden ging mā€™n vriend de sirene een keer ā€˜playbackenā€™? Omdat het ook geen taatuu sirenes zijn maar meer een soort loeiende sirenes. Haha god dit is echt slecht uit te leggen :sweat_smile: maar als we nu in een gekke bui zijn en er komt een sirene dan geven we allebei een playback show, en dan echt vol overgang alsof we CĆ©line Dion zijn haha. Zo raar maar wel leuk :grin:

20 likes

Vandaag 1 jaar samen, en hij had een heel lief kaartje met de post gestuurd. Zometeen samen uit eten.
Ik ben nog steeds echt zo verliefd. Die kleine dingetjes zijn zo fijn. :smiling_face_with_three_hearts:

Kaartje was trouwens verstuurd zonder envelop, haha. Gelukkig niet al te persoonlijk, maar wel lekker zoetsappig, met een foto van ons samen erop . :sweat_smile:

22 likes

We deden net boodschappen. Toen we weer bij de auto waren zei hij dat-ie iets was vergeten en hij liep de winkel weer in. Ik bleef bij de auto. Ineens komt ie aanlopen met een bosje bloemen. :smiling_face_with_three_hearts:

45 likes

Mijn vriend moest vanochtend heel vroeg weg om te voetballen en toen ik eindelijk eens uit bed kwam, lag er op ā€˜mijn plekā€™ van de eettafel een zakje van de bakker met een chocoladebroodje erin :grin:

18 likes

Ik was met mijn vriend en mijn neefje/nichtje (beide 2) en hij is zo lief en leuk met ze. Vind dat zo leuk om te zien.

4 likes

Ik ben volgende week jarig en wil graag lekker naar de sauna en een massage erbij. Er is nu een actie waardoor het goedkoper is dan normaal.
Hij vroeg of ik inmiddels al had geboekt en ik zei dat ik twijfelde of ik de 25 of 50 minuten massage zou nemen ook vanwege de prijs
Zegt hij zo:ā€œstuur de factuur van die dure maar door, je moet gewoon verwend worden op je verjaardag en niet op de kosten hoeven te lettenā€
Superlief :heart:

24 likes

Mijn vriend werkt vooral avonden/nachten/weekenden, waardoor we echt heel erg langs elkaar heen leven en de laatste tijd gaat het gewoon kut. Maar nu heeft hij zaterdagavond vrijgeregeld, waardoor we een HEEL weekend met zijn tweetjes hebben en we gaan het hele weekend niets anders doen dan in bed liggen, eten en kletsen. Zoveel zin in :heart:

Het is echt maaaaaanden geleden dat we een weekend samen hadden, dus ik waardeer dit zo.

31 likes

Ohhh ik heb helemaal gemist dat jullie een kindje krijgen. Gefeliciteerd :heart:

1 like

Gisteren kwam mijn broer hier eten, hij was bezig om een nieuw kastje op te hangen. Mijn vriend kwam thuis van zijn werk en vertelde dat er veel was gebeurd en hij moe was. Maar toch ging hij meteen aan de slag met koken zodat ik mijn broer nog even kon helpen met het kastje en uiteindelijk heb ik gewoon praktisch niets aan het eten gedaan behalve wat kaas erover heen gestrooid. Mijn vriend houd van koken, maar toch, na een zware dag op het werk gewoon zonder morren koken voor drie personen en sociaal doen enzo <3 echt zo lief!!

En later die avond noemde hij ook nog een aantal keer een paar dingen over ā€˜later en als dit en dat gebeurt en we zijn dan nog samen danā€¦ā€™. Ik houd zo van hem en vanochtend zei hij nog ā€˜ik bof met jouā€™ <3

12 likes

Ik ben zo blij met mijn vriend! Hij heeft hele lieve ouders, 2 hele leuke broers die ook een relatie hebben en een leuke vriendengroep waar ik me ook goed thuis voel. Kan echt 100% mezelf zijn bij hen.

12 likes

Ik zie mijn vriend nu al bijna 3 maanden heel weinig door de verbouwing in zijn huis. De momenten waarop we echt samen zijn, zijn op woensdag avond na zijn werk en op zondag de hele dag.
Toch komt hij (na een hele dag gewerkt te hebben en de hele avond geklust te hebben) sā€™avonds om 22:00 altijd even 5 minuutjes langs om een kus te geven. Laatst had hij zelfs chocola mee gebracht :sparkling_heart:

16 likes

Vanmiddag is mijn verstandskies getrokken en 2 gaatjes gevuld. Nu is mijn hele wang nog wat verdoofd. Komt mijn vriend net thuis met lekkere toetjes, chocolademelk en ibuprofen. Zegt hij: ā€˜vanavond moet je je gewoon laten verwennen hoor.ā€™ Zo lief! :hugs:

11 likes

Toen ik vanmorgen de koelkast opende om mijn ontbijt te maken stond dat daar al klaar samen met een tussendoortje en lunch. :hearts:

17 likes

Een jaar geleden heb ik met mijn vriend een batik doek gekocht. Vandaag eindelijk naar een lijstenmaker geweest om te informeren. We kwamen samen op iets dat we mooi vinden, maar we wachten nog even op ons loon want het kost aardig veel. Voelde me helemaal volwassen daarna. Zo samen beslissen over veel geld en dat dat dan onze eerste gemeenschappelijke aankoop wordt.

4 likes

Wij waren voor een afspraak in een andere stad en besloten toen spontaan uit eten te gaan. Daar geniet ik dan zo van. Waren we ook allebei aan toe. Nu moe en tevreden m op de bank samen.

4 likes