Het geluk dat een relatie heet

M’n vriend heeft de lege ijsblokjestray gevuld en in de vriezer gezet :raised_hands:t2: Beter. Anders was ik morgen chagrijnig omdat ik geen ijsblokjes had :tipping_hand_woman:t2:

6 likes

Hij appt net: “voor iedere dag 1 wholesome meme of foto stuur AAN”
:heart_eyes:

3 likes

Gister zat ik in de tuin te lezen en m’n vriend was met z’n drone aan het spelen. Dat vind ik in huis/tuin altijd kut want de kat en hond snappen niks van die herrie en bovenmaatse bromvlieg. Ik stond op het punt er wat van te gaan zeggen tot dat ding ineens voor m’n neus hing met een post-it waar “ik hou van jou” opstond! Toen kon ik natuurlijk niet meer boos worden en ik heb het zelfs op instagram gezet want zo extra ben ik.

Ohja even later vloog dat ding vast in een plant dus de piloot kreeg alsnog straf gnagna.

29 likes

Mijn vriend doet weinig in het huishouden maar eergisteren hadden we ruzie en ging hij afwassen en het gasfornuis poetsen.
Nu ben ik voor tien mensen lasagne aan het maken en het schone gasfornuis flink aan het besmeuren.
Moet het wel zelf schoonmaken maar voelt wel eens leuk iets vies te maken wat hij heeft schoongemaakt.

Hehe eerst liet ik door te wild roeren een bende uit een van de pannen vallen per ongeluk en dacht ik even van kut! En toen zo’n sneaky glimlach van ohja ik heb het niet schoongemaakt haha! :smiling_imp:

3 likes

Ik stuurde hem een goedemorgen en dit plaatje:

Reageert hij met een foto van mij met dezelfde tekst als op het plaatje dat ik stuurde.

Ik ging echt stuk haha ik dacht; zit ik lekker droog mijn bedliefde te verspreiden en die schat maakt er dan iets heel liefs van.

26 likes

Ik heb sinds vandaag een hamster.
Mijn vriend moest er de afgelopen weken als ik het er over had niks van weten.
Nu is hij niet bij de hamsterkooi weg te slaan, noemt zichzelf “papa hamster” en draait zelfs muziek voor de hamster. “Ja dan wordt ze rustig!”

44 likes

Guys… dat is niet zijn naam :joy: maar bedankt voor de bezorgdheid :kissing_heart:

1 like

Je mag sowieso geen screenshots van gesprekken of emails delen. Ook al staat er geen naam bij.

Ah, die memo had ik gemist

Niet alleen voor jou maar voor iedereen: dat staat in de huisregels:

Veel plezier vanavond. En missen is vaak een rot gevoel tot je diegene weer terug ziet❤

2 likes

Ik gaf mijn vriend een compliment over iets liefs dat hij gedaan had. Zijn reactie was voor de grap oh dat weet ik toch. Daarna zei ik moet maar stoppen met complimenten geven anders ga je nog naast je schoenen lopen. Half uur later kwam hij zo de kamer in gelopen🤣


Hij maakt me altijd aan het lachen met zijn flauwe humor

61 likes

Haha, ik moet hier te hard om lachen :rofl:

4 likes

We hebben een appartement :scream::scream::scream: terwijl we vorige week nog een beetje ruzie hadden omdat de zoektocht echt veel energie kostte (en gewoon onhandig was omdat ik er niet altijd bij kon zijn ivm de afstand).

Echt op een toplocatie en alles is gloednieuw (maar wel met een mooie authentieke vloer). Ben zo blij!!!

69 likes

@tuula, gefeliciteerd!!

2 likes

Jeeej wat fijn zeg! Huizenzoektocht kan zo stressvol zijn, helemaal niet gek dat je dan ruzie krijgt haha. Maar gelukkig hebben jullie nu iets gevonden

2 likes

Jaaaaa gefeliciteerd!

2 likes

Ja het was nu vooral dat het heel veel energie kostte. Mijn vriend moest vaak in z’n eentje na een lange werkdag gaan kijken omdat ik te ver weg woon om eventjes langs te komen. En ik was ook druk bezig met mijn scriptiedeadline (maar hield ondertussen wel 10+ websites in de gaten elke dag en maakte alle afspraken etc). Dus we hadden allebei het gevoel alsof we het zwaarder dan de ander hadden haha.

Aah wat fijn! Gefeliciteerd!

2 likes

gefeliciteerd, zo chill! het zoeken van een huis kan zo pittig zijn, was ook zo blij toen mijn vriend en ik eindelijk iets kochten (nu wel nog anderhalf jaar wachten).

2 likes