Het geluk dat een relatie heet

Ik was al wakker en zat in bed, mijn vriend was er al uit en ik voelde iets tegen mijn voet. Dit bleek zijn telefoon te zijn.
Hij laat die altijd slingeren in huis en er staat geen code op.
Dit werkt zo goed voor mijn wantrouwen want mijn ex-man ging vreemd en was altijd aan zijn telefoon geplakt.
Omdat mijn vriend er zo mee omgaat voel ik niet eens de behoefte in zijn telefoon te kijken, echt zo fijn

13 likes

Mijn vriend zit dus intern om af te kicken van alcohol. Hij is nu anderhalve week weg en sinds woensdag is die klaar met z’n medicatie daar en het is zo fijn.
We hebben donderdag gebeld en ik heb gewoon weer helemaal m’n oude vriend terug <3!
Morgen mag ik weer op bezoek en ik heb er zoveel zin in hem weer te zien!!

74 likes

Wat superfijn voor jullie dat er zo’n vooruitgang is :heart:

2 likes

Ik weet nog dat je een paar maanden geleden vertelde dat je daarover aan het denken was. Wat fijn! Veel geluk.

I did it en hij moest huilen toen hij het las zei -ie (ik hoop op positieve manier xx)

5 likes

Mijn vriend en ik wonen nu dik twee jaren samen en ik merkte de laatste tijd aan mezelf dat ik de passie een beetje miste. Tuurlijk, je relatie is na 3 jaar samen anders dan in het begin, maar ik wil geen sleur.
Dus ik heb dat gister tegen hem gezegd, dat ik het mis om overdag af en toe even een appje te krijgen (al is het maar een hartje, gewoon even een teken dat iemand aan je denkt), dat hij ook eens het initiatief neemt om iets te gaan doen samen etc. In het begin had hij veel ‘excuses’ als: ja maar ik heb het druk op m’n werk, het komt gewoon niet in me op. Toen heb ik hem uitgelegd dat dat juist het ‘pijnlijke’ is voor mij. Het gaat niet letterlijk om het appje, maar inderdaad dat het niet eens meer in hem opkomt.
We hebben er een heel goed gesprek over gehad en hij vond uiteindelijk ook dat ik gelijk had, dat hij dit even nodig had om zich dat te realiseren. En hij was gisteravond zo lief. Hij zei dat het hem echt speet dat ik niet kon weten hoeveel hij van me hield en hoe zeer hij mij waardeert.

Nu zit ik al de hele ochtend als een verliefde tiener er aan terug te denken :heart:

26 likes

Wat ontzettend goed om te horen!!! Heel fijn!

Mijn vriend is thuis en hij heeft zo lunch gemaakt als ik thuis kom van werk :heart:

4 likes

Ik zie mijn vriend tot vrijdag niet en hij heeft zo’n lief briefje achtergelaten :heart:

4 likes

Wij reden zondag naar mijn vader om op visite te gaan. Ik moet altijd DJ spelen van hem dus was van alles aan het opzetten, op gegeven moment ook van die hele overdreven cheesy romantische nummers. Toen kwam er opeens een beeld in me op, van ons op onze bruiloft (dat is totaaal nog niet ter sprake gekomen haha) en toen werd ik opeens zo verdrietig? Omdat mijn ouders dus gescheiden zijn en ik kreeg opeens een heel rotgevoel dat dat dan weer gedoe oplevert etc. Dus uit het niets stroomden opeens de tranen over m’n wangen, hij zag dat en heeft meteen de auto aan de kant gezet. Toen vroeg hij wat er was, en wilde ik het eerst niet zeggen haha want ik wilde 'm niet bang maken met dat ik nu al over onze eventuele bruiloft nadenk haha of dat hij het suf zou vinden. Maar hij was zo lief. Hij zei ook dat ik nooit bang hoef te zijn dat hij me dom vindt en dat ie er altijd voor me is.

Pfoe was zo raar dat dat ineens zo sterk naarboven kwam, maar zo lief dat ie echt meteen de auto stopte? Hij is echt mijn steun en toeverlaat, zo fijn.

32 likes

Mijn vriend is afgelopen week zo lief geweest. Ik had de hele week superveel pijn aan mijn vagina, omdat daar een soort gezwel zat. En hij heeft elke keer gekeken voor me en gevoeld. En hij wilde vandaag mee naar de huisarts en hij wilde allemaal dingen voor me pakken zodat ik niet op hoefde te staan. Dat gezwel bleek een cyste te zijn en toen dat open barstte, is hij weer naar mijn huis toe gekomen. En ondanks dat het natuurlijk supersmerig was, keek en hij voelde hij gewoon (terwijl ik half lag te kotsen van hoe GOOR het was). Echt lief dat hoe smerig en vies en goor alles was, hij zich daar overheen zette en me zo goed mogelijk wilde helpen.

40 likes

Ah ik vind dit zo lief van hem!

2 likes

Jaa, vond ik ook echt! Zo lief.

2 likes

+1000 punten voor jouw vriend, vet lief!

2 likes

Ik ben vandaag een jaar samen :tada:

31 likes

Ik hoop echt dat er een dag komt waarop ik dit soort dingen post. Lijkt me heerlijk als je daar zo stabiel in bent.

3 likes

ben nog steeds zo verliefd op mijn vriend! en hij ook op mij :handshake:
bijna 4 jaar olé

24 likes

Mijn vriend en ik zijn bezig met een huis en nu zegt hij net: “Zullen we naar een woonboulevard gaan? Om inspiratie op te doen.”

Ik vind het wel grappig :stuck_out_tongue:

Maarja ik ben ongesteld en ik vind dan alles lelijk (bij mezelf) en weet nooit wat ik wil en hormonen, frustraties dus ik weet niet of dit een goed idee is. Voor vandaag dan

8 likes

Ik was gister op een feest en zag iemand langslopen. Ik dacht bij mezelf: wat een knappe jongen! Was het gewoon mn vriend. In pak, dus niet gewend hahaha

47 likes

We lagen lepeltje lepeltje en hij had z’n armen om me heen en kuste m’n schouders en nek. Ik zei van ‘dit is zo fijn, ik voel me zo fijn, gelukzalig of hoe zeg je dat’ en hij zei ‘euforisch’. Ja wij voelen ons euforisch bij elkaar. Zo kneiter verliefd nog. En nu zit ik met een bak ben&jerry op de bank omdat ik hem mis omdat ik hem twee dagen niet zie. Echt, wat is dit joh haha

10 likes